Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części

Data ogłoszenia
2017-09-21
Termin składania ofert
2017-10-02 10:00
Treść



Ogłoszenie nr 591798-N-2017 z dnia 2017-09-21 r. 

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta GminyDostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
 
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
 
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak

Nazwa projektu lub programu 
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
 
 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 55150500000, ul. ul. Zamojska  1 22-550   Werbkowice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 657 20 80, e-mail ug@werbkowice.pl, faks 84 657 20 91
Adres strony internetowej (URL): ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak 
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłanca, osobiście. 
Adres: 
Gmina Werbkowice ul. Zamojska 1; 22-550 Werbkowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części 
Numer referencyjny: RIP.271.8.2017.MK 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania; Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
2 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych; I. Opis przedmiotu zamówienia - Części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania obejmująca w swoim zakresie dostawę w następujących sprzętów/oprogramowania: 1) Laptop wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką - 17 Szt. 2) Tablica interaktywna 65" monitor z wbudowanym komputerem - 1 Szt. 3) Środowisko do nauki programowania baz danych - 1 licencja 4) Router zarządzalny z oprogramowaniem zabezpieczającym -2 Szt. 5) Pendrive 32GB USB 3.0 – 230 Szt. 6) Odtwarzacz CD z głośnikami – 1 Szt. 7) Ekran do rzutnika multimedialnego – 1 Szt. 8) Rzutnik multimedialny – 1 Szt. 9) Aparat fotograficzny - 1 Szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 1. 3. Zaoferowany sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie, musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 1. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą. II. Opis przedmiotu zamówienia - Części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych obejmująca w swoim zakresie dostawę: 1) Lupa – 15 szt. 2) Lornetka – 15 szt. 3) Mikroskop – wersja zasilana z sieci i/lub z baterii – 15 szt. 4) Mikroskop z kamerą USB – 1 szt. 5) Zestaw preparatów mikroskopowych – 5 szt. 6) Taśma miernicza – 15 szt. 7) Stoper – 15 szt. 8) Termometr laboratoryjny – 15 szt. 9) Waga elektroniczna do 5 kg – zasilanie z sieci i/lub z baterii – 15 szt. 10) Waga szalkowa metalowa + odważniki - 5 szt. 11) Kompas – 15 szt. 12) Deszczomierz – 7 szt. 13) Barometr – 7 szt. 14) Wiatromierz – 7 szt. 15) Higrometr – 7 szt. 16) Zestaw areometrów – 4 szt. 17) Zestaw siłomierzy – 6 szt. 18) Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych – 15 szt. 19) Zestaw pałeczek do elektryzowania – 15 szt. 20) Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych – 15 szt. 21) Baterie płaskie 4,5 – 30 szt. 22) Baterie okrągłe 1,5 – 15 szt. 23) Baterie płaskie 9 – 15 szt. 24) Zestaw magnesów sztabkowych- 15 szt. 25) Zestaw magnesów podkowiastych -15 szt. 26) Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 15 szt. 27) Magnes neodymowy – 15 szt. 28) Zestaw soczewek – 7 szt. 29) Pryzmat (akrylowy lub szklany) -15 szt. 30) Zestaw optyczny – mieszanie barw (krążek Newtona) – 7 szt. 31) Zestaw cylindrów o równych masach i różnych objętościach – 7 szt. 32) Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach – 7 szt. 33) Zestaw sprężyn metalowych – 3 szt. 34) Latarki z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 15 szt. 35) Zestaw skał i minerałów – 3szt. 36) Stetoskop – 7szt. 37) Ciśnieniomierz - 5szt. 38) Probówka szklana – 18 cm r-18 mm -100 szt. 39) Statyw na probówki -15 szt. 40) Kolba okrągłodenna – 15 szt. 41) Kolba stożkowa – 20szt. 42) Zlewka niska – szklana – 30 szt. 43) Zlewka duża – szklana – 50 szt. 44) Zlewka duża– szklana – 20 szt. 45) Cylinder miarowy –zestaw 3 różne – 30 szt. 46) Moździerz z tłuczkiem - 30 szt. 47) Palnik spirytusowy – 15 szt. 48) Butelka z zakraplaczem - 30 szt. 49) Lejki plastikowe- 30 szt. 50) Zestaw szkiełek podstawowych – 10 szt. 51) Zestaw szkiełek nakrywkowych – 10 szt. 52) Bibuła laboratoryjna – 1 op. 53) Wskaźniki pH – 5 op. 54) Stearyna - 1 op. 55) Kwas solny - 1 L 56) Wodorotlenek sodu – 1 op. 57) Tlenek wapnia – 1 op. 58) Spirytus salicylowy - 4op. 59) Jod krystaliczny -2 op. 60) Siarka -1 op. 61) Gliceryna – 1 op. 62) Siarczan (VI) miedzi (II) – 1 op. 63) Woda utleniona – 10 op. 64) Manganian (VII) potasu – 1 op. 65) Przenośny zestaw do badania wody – 5 szt. 66) Kwasomierz glebowy klasyczny - 15szt. 67) Okulary ochronne – 30 szt. 68) Rękawiczki lateksowe – 5 op. 69) Rękawice do gorących przedmiotów – 10par 70) Fartuch -30 szt. 71) Szczotki do mycia szkła – zestaw – 5 szt. 72) Płyta grzejna – 2 szt. 73) Lodówka z zamrażalnikiem – 1 szt. 74) Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury -1 szt. 75) Drążek teleskopowy - 1 szt. 76) Naczynie/czerpak do pobierania wody – 1 szt. 77) Sieć planktonowa podstawowa - 1szt. 78) Sieć workowa podstawowa – 1 szt. 79) Termos – 5 szt. 80) Listwa zasilająca(przedłużacz) – 6 szt. 81) Globus fizyczny – 15 szt. 82) Globus fizyczny duży – 1 szt. 83) Krajobrazy świata– mapa – 1 szt. 84) Ochrona przyrody w Polsce– mapa – 1 szt. 85) Obrotowa mapa nieba - 15 szt. 86) Atlas ptaków w Polsce - 5 szt. 87) Atlas owadów – 5 szt. 88) Atlas przyrodniczy - 30 szt. 89) Oprogramowanie do tablicy interaktywnej – 15 szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego pomocy dydaktycznych i wyposażenia, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 2. 3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 2. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą. II. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Werbkowicach, ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice 

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6 
Dodatkowe kody CPV: 
Kod CPV
39162100-6
48000000-8
30230000-0
30236000-2
38653400-1
38652100-1
38651000-3
48190000-6
39162110-9
38000000-5
33124130-5
33696300-8
22114300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-22 

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Określenie warunków dla części 1 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę: komputerów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto dla dostawy. Określenie warunków dla części 2 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę: pomocy dydaktycznych dla szkół o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto dla dostawy. Przez pomoce dydaktyczne rozumie się środki służące demonstracji, wspomagające rozwój wiedzy i umiejętności uczniów inne niż podręczniki czy zbiory zadań. Przez pomoce dydaktyczne rozumie się m.in. klocki, plansze, bryły i figury, mierniki, oscyloskopy, wyposażenie pracowni przyrodniczych zgodnych z wykazem opublikowanym na stronie https://efs.men.gov.pl/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-przedsiewziec-z-udzialem-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-obszarze-edukacji-na-lata-2014-2020/ oraz gry dydaktyczne. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)- dotyczy części 1 i 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Dla Części nr 1: wykazu dostaw komputerów wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Formularz. 3.5 z Rozdziału 3 Tomu I (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału). Dla Części nr 2: wykazu dostaw pomocy dydaktycznych dla szkół wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Formularz. 3.5 z Rozdziału 3 Tomu I (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału). 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony Formularz „Oferta‟ (zał. nr 2.1. do SIWZ) oraz Formularze asortymentowe (zał. nr 2.2. i 2.3. do IDW – jeżeli dotyczy) i Formularze cenowe (zał. nr 2.4. i 2.5. do IDW - jeżeli dotyczy) zamieszczone w Rozdziale 2 niniejszej SIWZ (Tom I).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
 

Informacje dodatkowe: 
 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji do czasu ich ustąpienia; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; nie więcej jednak niż o 30 dni; 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-10-02, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 

Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania obejmująca w swoim zakresie dostawę w następujących sprzętów/oprogramowania: 1) Laptop wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką - 17 Szt. 2) Tablica interaktywna 65" monitor z wbudowanym komputerem - 1 Szt. 3) Środowisko do nauki programowania baz danych - 1 licencja 4) Router zarządzalny z oprogramowaniem zabezpieczającym -2 Szt. 5) Pendrive 32GB USB 3.0 – 230 Szt. 6) Odtwarzacz CD z głośnikami – 1 Szt. 7) Ekran do rzutnika multimedialnego – 1 Szt. 8) Rzutnik multimedialny – 1 Szt. 9) Aparat fotograficzny - 1 Szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 1. 3. Zaoferowany sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie, musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 1. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48000000-8, 30230000-0, 30236000-2, 38653400-1, 38652100-1, 38651000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Okres gwarancji (G) 30,00
Termin dostawy (T) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych obejmująca w swoim zakresie dostawę: 1) Lupa – 15 szt. 2) Lornetka – 15 szt. 3) Mikroskop – wersja zasilana z sieci i/lub z baterii – 15 szt. 4) Mikroskop z kamerą USB – 1 szt. 5) Zestaw preparatów mikroskopowych – 5 szt. 6) Taśma miernicza – 15 szt. 7) Stoper – 15 szt. 8) Termometr laboratoryjny – 15 szt. 9) Waga elektroniczna do 5 kg – zasilanie z sieci i/lub z baterii – 15 szt. 10) Waga szalkowa metalowa + odważniki - 5 szt. 11) Kompas – 15 szt. 12) Deszczomierz – 7 szt. 13) Barometr – 7 szt. 14) Wiatromierz – 7 szt. 15) Higrometr – 7 szt. 16) Zestaw areometrów – 4 szt. 17) Zestaw siłomierzy – 6 szt. 18) Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych – 15 szt. 19) Zestaw pałeczek do elektryzowania – 15 szt. 20) Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych – 15 szt. 21) Baterie płaskie 4,5 – 30 szt. 22) Baterie okrągłe 1,5 – 15 szt. 23) Baterie płaskie 9 – 15 szt. 24) Zestaw magnesów sztabkowych- 15 szt. 25) Zestaw magnesów podkowiastych -15 szt. 26) Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 15 szt. 27) Magnes neodymowy – 15 szt. 28) Zestaw soczewek – 7 szt. 29) Pryzmat (akrylowy lub szklany) -15 szt. 30) Zestaw optyczny – mieszanie barw (krążek Newtona) – 7 szt. 31) Zestaw cylindrów o równych masach i różnych objętościach – 7 szt. 32) Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach – 7 szt. 33) Zestaw sprężyn metalowych – 3 szt. 34) Latarki z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 15 szt. 35) Zestaw skał i minerałów – 3szt. 36) Stetoskop – 7szt. 37) Ciśnieniomierz - 5szt. 38) Probówka szklana – 18 cm r-18 mm -100 szt. 39) Statyw na probówki -15 szt. 40) Kolba okrągłodenna – 15 szt. 41) Kolba stożkowa – 20szt. 42) Zlewka niska – szklana – 30 szt. 43) Zlewka duża – szklana – 50 szt. 44) Zlewka duża– szklana – 20 szt. 45) Cylinder miarowy –zestaw 3 różne – 30 szt. 46) Moździerz z tłuczkiem - 30 szt. 47) Palnik spirytusowy – 15 szt. 48) Butelka z zakraplaczem - 30 szt. 49) Lejki plastikowe- 30 szt. 50) Zestaw szkiełek podstawowych – 10 szt. 51) Zestaw szkiełek nakrywkowych – 10 szt. 52) Bibuła laboratoryjna – 1 op. 53) Wskaźniki pH – 5 op. 54) Stearyna - 1 op. 55) Kwas solny - 1 L 56) Wodorotlenek sodu – 1 op. 57) Tlenek wapnia – 1 op. 58) Spirytus salicylowy - 4op. 59) Jod krystaliczny -2 op. 60) Siarka -1 op. 61) Gliceryna – 1 op. 62) Siarczan (VI) miedzi (II) – 1 op. 63) Woda utleniona – 10 op. 64) Manganian (VII) potasu – 1 op. 65) Przenośny zestaw do badania wody – 5 szt. 66) Kwasomierz glebowy klasyczny - 15szt. 67) Okulary ochronne – 30 szt. 68) Rękawiczki lateksowe – 5 op. 69) Rękawice do gorących przedmiotów – 10par 70) Fartuch -30 szt. 71) Szczotki do mycia szkła – zestaw – 5 szt. 72) Płyta grzejna – 2 szt. 73) Lodówka z zamrażalnikiem – 1 szt. 74) Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury -1 szt. 75) Drążek teleskopowy - 1 szt. 76) Naczynie/czerpak do pobierania wody – 1 szt. 77) Sieć planktonowa podstawowa - 1szt. 78) Sieć workowa podstawowa – 1 szt. 79) Termos – 5 szt. 80) Listwa zasilająca(przedłużacz) – 6 szt. 81) Globus fizyczny – 15 szt. 82) Globus fizyczny duży – 1 szt. 83) Krajobrazy świata– mapa – 1 szt. 84) Ochrona przyrody w Polsce– mapa – 1 szt. 85) Obrotowa mapa nieba - 15 szt. 86) Atlas ptaków w Polsce - 5 szt. 87) Atlas owadów – 5 szt. 88) Atlas przyrodniczy - 30 szt. 89) Oprogramowanie do tablicy interaktywnej – 15 szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego pomocy dydaktycznych i wyposażenia, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 2. 3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 2. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6, 39162110-9, 38000000-5, 33124130-5, 33696300-8, 22114300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Termin dostawy (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Kielardodano do BIP dnia 21-09-2017 16:15:29