Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO

Data ogłoszenia
2017-08-11
Termin składania ofert
2017-08-23 09:45
Treść

ROŚ.7021.68.2017.HB

 
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami)
Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro
Zamawiający:

Gmina Werbkowice
ul. Zamojska 1
22-550 Werbkowice
Zamówienie obejmuje:

UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO


w zakresie
I część zamówienia:
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

II część zamówienia:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
(OC komunikacyjne),
Ubezpieczenie uszkodzenia oraz kradzieży pojazdów Auto Casco AC/KR,
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów (NNW),
Ubezpieczenie assistance.

       III część zamówienia
 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna),
 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).















Werbkowice, sierpień 2017r.


1. INFORMACJE OGÓLNE

1. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i realizowana będzie przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego Magnus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, który jest brokerem obsługującym Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania  na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, powiat hrubieszowski, woj. lubelskie, tel.: 84 6572080, fax:84 657 20 91, reprezentowana przez Wójta.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna, imienna ) ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:

1. Gmina Werbkowice,
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-17-83-198
REGON: 950368859
2. Urząd Gminy Werbkowice
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-10-02-048
REGON: 000551504

3. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
NIP: 9191383961
REGON: 006059388
4. Gminny Ośrodek Kultury w Werbkowicach,
ul. J. Piłsudskiego 2, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-10-02-278
REGON: 001074408
5. Komunalny Zakład Oczyszczania,
ul. Sikorskiego 36, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-10-02-781
REGON: 950229030
6. Zespół  Szkół w Werbkowicach,
ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-17-98-691
REGON: 060512897
7. Zespół Szkoły w Sahryniu,
Sahryń 62, 22-550 Turkowice
NIP: 919-17-98-596
REGON: 060512874
8. Przedszkole Samorządowe „Bajka”
ul. J. Piłsudskiego 4, 22-550 Werbkowice
NIP: 919-13-68-915
REGON: 951080050

oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych i jednostki pomocnicze Gminy, w tym Sołectwa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty  jest w załączniku nr 5- Program Ubezpieczenia

4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie następujących części zamówienia:


Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje:

Ubezpieczenia wspólne:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.


Ubezpieczenia indywidualne:
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,


Część II zamówienia obejmuje:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
     (OC komunikacyjne),
Ubezpieczenie uszkodzenia oraz kradzieży pojazdów Auto Casco AC/KR,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW),
Ubezpieczenie Assistance.

Część III zamówienia obejmuje:
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna),
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).

Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia:  
od dnia 05.09.2017r. do dnia 04.09.2020r. z zastrzeżeniem, że data wygaśnięcia ostatniej polisy na pojazd upływa 06.08.2021r.

W przypadku umów wieloletnich polisy są wystawianie na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń.

Zamawiający przewiduje możliwość automatycznego przedłużenia umowy na okres maksymalnie sześciu miesięcy. Prawo do skorzystania z opcji automatycznego przedłużenia umowy przysługuje wyłącznie Zamawiającemu. Wykonawca nie może odmówić wykonania zamówienia w ramach tej opcji. Wykonawca nie może zmienić warunków wykonywania zamówienia w okresie automatycznego przedłużenia umowy względem warunków zastosowanych w okresie podstawowym wykonania zamówienia. Zastrzeżenie powyższe dotyczy także stawek/ składek ubezpieczeniowych. Rozliczenie składki nastąpi za okres faktycznie udzielonej ochrony wg systemu pro rata temporis.
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki udziału w postępowaniu- niezależnie na ile części Wykonawca składa ofertę.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 10 września 2015r.(tj. Dz. U. z 2015r poz. 1844 z późniejszymi zmianami).

OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW:

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, wraz z Ofertą (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia) przedstawia:
1. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2015r. poz. 1844) lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu niniejszego zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Oświadczenie Wykonawcy o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia)
4. Oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych - dotyczy Wykonawców działających w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia)
5. Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia

    Wszelkie oświadczenia składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, winny być złożone w oryginale, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
    Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem” i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.
7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

7.1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną lub faxem. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

W kwestiach proceduralnych:
paulina.fajfer@magnus-broker.pl
 
W kwestiach merytorycznych:
paulina.fajfer@magnus-broker.pl

Magnus Broker Sp. z o.o. - broker ubezpieczeniowy Zamawiającego działający na podstawie pełnomocnictwa
fax. (056) 659 11 95
e-mail: paulina.fajfer@magnus-broker.pl

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

7.2. ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO

Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl

Adres poczty elektronicznej zamawiającego: ug@werbkowice.pl
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
9.1. Oferta złożona zgodnie z załączonym wzorem powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia                       i załączniki, o których mowa w pkt 6.;
9.2. Treść oferty (zakres ubezpieczenia) musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert. Oferty niekompletne  lub złożone po terminie  nie będą rozpatrywane. Zamawiający może odrzucić ofertę niezgodną z treścią zawartą w zaproszeniu do składania ofert.
9.3. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się:
a) osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub dokumencie równorzędnym,
b) osoby legitymujące się odpowiednim dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika, określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii.
9.4.  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną na każdą część oferty
9.5.    Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:

pełna nazwa wykonawcy
adres

Gmina Werbkowice
ul. Zamojska 1
22-550 Werbkowice


       „OFERTA – UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY WERBKOWICE” – NIE OTWIERAĆ PRZED 22 SIERPNIA 2017r. godz. 10:00


9.6.  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2) została złożona przez podmiot:
    a)    niespełniający warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt 6 niniejszego Zapytania ofertowego,
3) została złożona po terminie składania ofert.
10 MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

10.1.     Oferty należy składać do dnia 22.08.2017r. do godz. 9:45 w Sekretariacie Urzędu Gminy Werbkowice (pokój nr 2), ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
10.2.    Wykonawca może wprowadzać zmiany, do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem "ZMIANA OFERTY",
  10.3.  Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
  10.4.     Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone,
  10.5. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w dniu 22.08.2017r. o godz. 10:00
11. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę za każdą część zamówienia, na którą składa ofertę. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena powinna być podana w taki sposób, aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Cena wykonania zamówienia powinna być wyrażona liczbowo i słownie.
12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT


Kryteria i waga oceny ofert:

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA

1) Cena łączna ubezpieczenia – 80%
2) Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 20%

Wykaz klauzul dodatkowych znajduje się w Programie ubezpieczenia stanowiącym Załącznik Nr 5 do Zaproszenia do składania ofert

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

1) Cena łączna ubezpieczenia – 80%
2) Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 20%

Wykaz klauzul dodatkowych znajduje się w Programie ubezpieczenia stanowiącym Załącznik Nr5 do Zaproszenia do składania ofert
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA

1) Cena łączna ubezpieczenia – 80%
2) Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 20%

Wykaz klauzul dodatkowych znajduje się w Programie ubezpieczenia stanowiącym Załącznik 5 do Zaproszenia do składania ofert
Każda część zamówienia będzie porównywana (oceniana) osobno.


CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA

Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

1) cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.
    Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

       P min
                                    An = __________ x 100
                                                  Pn
  An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium 1
  n    - numer oferty
  Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
  Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę

2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg następujących zasad:
1. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 38 zostanie przyznane 2 punkty,
2. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 30, 45 zostanie przyznanych po 3 punkty za każdą klauzulę,
3. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 36, 37, 39, 40, 47 zostanie przyznanych po 4 punkty za każdą klauzulę.
4. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 33, 42, 43 zostanie przyznanych 5 punktów za każdą klauzulę,
5. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 31, 34, 44 zostanie przyznanych 6 punktów za każdą klauzulę,
6. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 32 zostanie przyznanych 7 punktów,
7. za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 35, 41, 46, 49 zostanie przyznanych 8 punktów za każdą klauzulę.

Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 29 spowoduje odrzucenie oferty.

Wszelkie zmiany lub dopiski wprowadzone w treści klauzul fakultatywnych powodują przyznanie 0 punktów.
W przypadku klauzuli fakultatywnej nr 34 - Klauzula zniesienia franszyz/udziałów własnych, dopuszczalne jest wprowadzenie franszyzy/udziału własnego w wysokości 300 zł, przekroczenie tego limitu powoduje odrzucenie oferty. W przypadku braku akceptacji klauzuli 34 bez jednoczesnego podania rodzaju i wysokości franszyzy/udziału własnego, Zamawiający przyjmuje franszyzę redukcyjną w wysokości 300 zł.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An x 80 % + B  x 20 %  

Won - wskaźnik oceny oferty
B – suma punktów przyznanych za klauzule fakultatywne

Zamówienie publiczne dotyczące części I zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą łączną liczbę punktów.

Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

1) cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.
    Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

       P min
                                    An = __________ x 100
                                                  Pn
  An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium 1
  n    - numer oferty
  Pmin – cena minimalna wśród złożonych ofert
  Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę

2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg następujących zasad:
1. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 39  zostanie przyznanych 14 punktów
2. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 38  zostanie przyznanych 15 punktów,
3. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 36, 48 zostanie przyznanych po 16 punktów za każdą klauzulę,
4. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 46 zostanie przyznanych 19 punktów,
5. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 41 zostanie przyznanych 20 punktów.

Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami 2, 4, 10, 11, 12, 13, 23, 24 spowoduje odrzucenie oferty.

Wszelkie zmiany lub dopiski wprowadzone w treści klauzul fakultatywnych powodują przyznanie 0 punktów.


W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An x 80 % + B  x 20 %  

Won – wskaźnik oceny oferty
B – suma punktów przyznanych za klauzule fakultatywne

Zamówienie publiczne dotyczące części II zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA

Przyjęte oferty będą oceniane na podstawie następującego kryterium:

1) cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszej części zamówienia.
    Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

       P min
                                    An = __________ x 100
                                                  Pn
  An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium 1
  n    - numer oferty
  Pmin – cena minimalna wśród złożonych ofert
  Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę

2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg następujących zasad:
1. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 31, 32 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę,
2. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 50 zostanie przyznanych 20 punktów,
3. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 52 zostanie przyznanych 25 punktów,
4. za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 51 zostanie przyznanych 35 punktów.

Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami 4, 10, 11, 12, 13 spowoduje odrzucenie oferty.

Wszelkie zmiany lub dopiski wprowadzone w treści klauzul fakultatywnych powodują przyznanie 0 punktów.


W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An x 80 % + B  x 20 %  

Won – wskaźnik oceny oferty
B – suma punktów przyznanych za klauzule fakultatywne

Zamówienie publiczne dotyczące części III zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
13. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zamawiający informuje wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, na stronie internetowej lub                          w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

Załączniki
nr 1 - Formularz oferty
nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego
nr 3 - Oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych
nr 4.1, 4.2, 4.3. -  Wzory umów;

nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program ubezpieczenia wraz z załącznikami

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Henryk Bojda dodano do BIP dnia 11-08-2017 10:31:11