Szczegóły
powrót do listy przetargówWykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”
Werbkowice, dnia 10.09.2019 r.
GMINA WERBKOWICE
ul. Zamojska 1
22.550 Werbkowice
RIP.7013.3.2019.MK
ZAPYTANIE OFERTOWE -
na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)
Gmina Werbkowice zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”.
I. Zamawiający
Gmina Werbkowice, w imieniu której działa: Wójt Gminy Werbkowice
22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
tel. (84) 6572005, fax. (84) 6572091
NIP: 919 178 31 98
email: ug@werbkowice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”.
Lokalizacja obiektu: ul. Piłsudskiego 2, 22-550 Werbkowice.
Zamówienie realizowane będzie przy udziale dofinansowania w ramach Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020. Moduł I - Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+/Klubu "Senior+".
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Wykonania robót budowlano-remontowychw celu przystosowania sal w Gminnym Ośrodku Kultury dla seniorów uczestniczących w Klubie „Senior +” oraz przystosowanie części budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie sanitariatów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres robót obejmuje:
-
Wykonanie ścianek działowych wewnętrznych
-
Demontaż i montaż otworów drzwiowych
-
Wykonanie sanitariatów
-
wykonanie tynków okładzin podłogowych i ściennych
-
wykonanie robót malarskich
-
Wykonanie robót sanitarnych
-
Wykonanie robót elektrycznych
-
Roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu;
Ponadto do obowiązków Wykonawcy/Wykonawców zadania należy:
- zapewnienie kierowników budowy/robót w niezbędnym zakresie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
- przygotowania zaplecza robót;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej;
- uzyskanie niezbędnych zgłoszeń, uzgodnień, decyzji postanowień;
- uzyskanie pozwoleń na użytkowanie;
- w okresie gwarancji przeprowadzanie okresowych przeglądów;
- przeprowadzanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w okresie gwarancji w tym wymiany elementów zużywających się,
- udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres - 60 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - zał. nr 2oraz projekcie umowy – zał. nr 4.
2) Wyposażenie obiektu w następującym zakresie:
lp. |
Asortyment |
j.m. |
ilość |
1 |
Stół |
Szt. |
1 |
2 |
Krzesła |
Szt. |
12 |
3 |
Szafki na ubrania |
Szt. |
2 |
4 |
Ławka z wieszakami |
Szt. |
2 |
5 |
regał/szafa |
Szt. |
1 |
6 |
Krzesło obrotowe |
Szt. |
3 |
7 |
Biurka |
Szt. |
3 |
8 |
Komputery |
Kpl. |
3 |
9 |
TV |
Szt. |
1 |
10 |
Zestaw muzyczny |
Szt. |
1 |
11 |
Kanapa |
Szt. |
2 |
12 |
Fotel |
Szt. |
2 |
13 |
Hantle 1, 2, 3 |
Kpl. |
2 |
14 |
Maty |
Szt. |
3 |
15 |
Piłki |
Szt. |
3 |
16 |
Piłeczka masująca |
Szt. |
3 |
17 |
Taśmy do ćwiczeń |
Szt. |
3 |
18 |
Gry planszowe |
Kpl. |
1 |
Udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres - 60 miesięcy.
Szczegółowy wykaz i opis zamawianego wyposażenia, określa zał. nr 2.
Zaoferowane wyposażenie musi spełniać/być o parametrach nie gorszych od określonych w zał. nr 2.
Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do uzyskania zgody ze strony Zamawiającego na zastosowanie zaproponowanej przez Wykonawcę kolorystyki.
Tam, gdzie w Projekcie Budowlano - wykonawczym, zapytaniu ofertowym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz w Przedmiarze Robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, wyposażenia, przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Elementy wyposażenia (urządzenie) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu.
Wybrany Wykonawca do realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy Zamawiającemukosztorysu ofertowego (zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiarze robót) wraz tabelą elementów scalonych dla robót budowlano-wykończeniowych orazzestawienia cenowego wyposażenia.
III. Termin realizacji zamówienia
Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania „Protokołu Odbioru Końcowego” zadania inwestycyjnego tj. do 25.11.2019 r., a takżew okresie rękojmi i gwarancji jakości do dnia w którym upłynie okres rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót lub do dnia odbioru usunięcia usterek od wykonawcy robót lub wykonawcy zastępczego, w zależności od tego, który termin później się kończy.
UWAGA: Termin zakończenia zamówienia oznacza zakończenie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
IV. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny
Oferty spełniające wymogi Zamawiającego oceniane będą na podstawie kryterium: 1) cena brutto -100 %;
V. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice lub e-mailem na adres: ug@werbkowice.pl lub faksem na nr: 84 6572091 w terminie do dnia 13,09.2019 roku do godz. 15:00.
VI. Informacje dodatkowe
-
Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem odpowiedniego upublicznienia informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego - przekazując informację Wykonawcom którym zostało przekazane zaproszenie do składania ofert.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
-
Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty przez Wykonawców nie stanowi zawarcia umowy.
-
W przypadku gdy Wykonawca wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania uchyla się od zawarcia umowy na wykonanie tego zadania Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była kolejną najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny /t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm./.
-
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: kosztorysu ofertowego (zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiarze robót) wraz tabelą elementów scalonych dla robót budowlano-wykończeniowych orazzestawienia cenowego wyposażenia.
VII. Osoby uprawnione do kontaktu ze strony Zamawiającego
-
w sprawach procedury wyboru wykonawców – Magdalena Kielar, tel. 84 65 72 080 wewn. 44
-
w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Rafał Wilczek, tel. 84 6572080 wewn 35.
VIII. Ochrona danych osobowych
-
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Werbkowice z siedzibą w Werbkowicach ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, Telefon 84 657 20 80, Faks 84 657 20 91, e-mail ug@werbkowice.pl;
-
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych - Pan Krzysztof Gołaszewski, za pośrednictwem adresu e-mail: krzysztof.golaszewski@togatus.pl ;
-
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
-
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
-
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
-
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
-
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
-
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
-
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
-
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
-
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
IX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymagaaby Wykonawca ustanowił na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania niniejszej Umowy.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy- zał nr 1.
2) Opis przedmiotu zamówienia
3) Kosztorys ofertowy i zestawienie cenowe wyposażenia
4)projekt umowy
WÓJT
Agnieszka Skubis -Rafalska