Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Wykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”

Data ogłoszenia
2019-09-10
Termin składania ofert
2019-09-17 15:00
Treść

Werbkowice, dnia 10.09.2019 r.

GMINA WERBKOWICE

ul. Zamojska 1

22.550 Werbkowice

 

RIP.7013.3.2019.MK

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE -

na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)

 

Gmina Werbkowice zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”.

 

I. Zamawiający

Gmina Werbkowice, w imieniu której działa: Wójt Gminy Werbkowice

22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1

tel. (84) 6572005, fax. (84) 6572091

NIP: 919 178 31 98

email: ug@werbkowice.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w Gminnym Ośrodku Kultury w Werbkowicach”.

Lokalizacja obiektu: ul. Piłsudskiego 2, 22-550 Werbkowice.

Zamówienie realizowane będzie przy udziale dofinansowania w ramach Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020. Moduł I - Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+/Klubu "Senior+".

 

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

1) Wykonania robót budowlano-remontowychw celu przystosowania sal w Gminnym Ośrodku Kultury dla seniorów uczestniczących w Klubie „Senior +” oraz przystosowanie części budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie sanitariatów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

Zakres robót obejmuje:

  • Wykonanie ścianek działowych wewnętrznych

  • Demontaż i montaż otworów drzwiowych

  • Wykonanie sanitariatów

  • wykonanie tynków okładzin podłogowych i ściennych

  • wykonanie robót malarskich

  • Wykonanie robót sanitarnych

  • Wykonanie robót elektrycznych

  • Roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu;

 

Ponadto do obowiązków Wykonawcy/Wykonawców zadania należy:

- zapewnienie kierowników budowy/robót w niezbędnym zakresie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;

- przygotowania zaplecza robót;

- opracowanie dokumentacji powykonawczej;

- uzyskanie niezbędnych zgłoszeń, uzgodnień, decyzji postanowień;

- uzyskanie pozwoleń na użytkowanie;

- w okresie gwarancji przeprowadzanie okresowych przeglądów;

- przeprowadzanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w okresie gwarancji w tym wymiany elementów zużywających się,

- udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres - 60 miesięcy.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - zał. nr 2oraz projekcie umowy – zał. nr 4.

 

2) Wyposażenie obiektu w następującym zakresie:

lp.

Asortyment

j.m.

ilość

1

Stół

Szt.

1

2

Krzesła

Szt.

12

3

Szafki na ubrania

Szt.

2

4

Ławka z wieszakami

Szt.

2

5

regał/szafa

Szt.

1

6

Krzesło obrotowe

Szt.

3

7

Biurka

Szt.

3

8

Komputery

Kpl.

3

9

TV

Szt.

1

10

Zestaw muzyczny

Szt.

1

11

Kanapa

Szt.

2

12

Fotel

Szt.

2

13

Hantle 1, 2, 3

Kpl.

2

14

Maty

Szt.

3

15

Piłki

Szt.

3

16

Piłeczka masująca

Szt.

3

17

Taśmy do ćwiczeń

Szt.

3

18

Gry planszowe

Kpl.

1

 

Udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres - 60 miesięcy.

Szczegółowy wykaz i opis zamawianego wyposażenia, określa zał. nr 2.

Zaoferowane wyposażenie musi spełniać/być o parametrach nie gorszych od określonych w zał. nr 2.

 

Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do uzyskania zgody ze strony Zamawiającego na zastosowanie zaproponowanej przez Wykonawcę kolorystyki.

 

Tam, gdzie w Projekcie Budowlano - wykonawczym, zapytaniu ofertowym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz w Przedmiarze Robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

 

Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, wyposażenia, przewidzianych w dokumentacji projektowej.

Elementy wyposażenia (urządzenie) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.

Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.

Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu.

Wybrany Wykonawca do realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy Zamawiającemukosztorysu ofertowego (zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiarze robót) wraz tabelą elementów scalonych dla robót budowlano-wykończeniowych orazzestawienia cenowego wyposażenia.

 

III. Termin realizacji zamówienia

Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania „Protokołu Odbioru Końcowego” zadania inwestycyjnego tj. do 25.11.2019 r., a takżew okresie rękojmi i gwarancji jakości do dnia w którym upłynie okres rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót lub do dnia odbioru usunięcia usterek od wykonawcy robót lub wykonawcy zastępczego, w zależności od tego, który termin później się kończy.

UWAGA: Termin zakończenia zamówienia oznacza zakończenie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

 

IV. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny

Oferty spełniające wymogi Zamawiającego oceniane będą na podstawie kryterium: 1) cena brutto -100 %;

 

V. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice lub e-mailem na adres: ug@werbkowice.pl lub faksem na nr: 84 6572091 w terminie do dnia 13,09.2019 roku do godz. 15:00.

 

VI. Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem odpowiedniego upublicznienia informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego - przekazując informację Wykonawcom którym zostało przekazane zaproszenie do składania ofert.

  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.

  3. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  4. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty przez Wykonawców nie stanowi zawarcia umowy.

  5. W przypadku gdy Wykonawca wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania uchyla się od zawarcia umowy na wykonanie tego zadania Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była kolejną najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania.

  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny /t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm./.

  7. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: kosztorysu ofertowego (zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiarze robót) wraz tabelą elementów scalonych dla robót budowlano-wykończeniowych orazzestawienia cenowego wyposażenia.

 

VII. Osoby uprawnione do kontaktu ze strony Zamawiającego

  1. w sprawach procedury wyboru wykonawców – Magdalena Kielar, tel. 84 65 72 080 wewn. 44

  2. w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Rafał Wilczek, tel. 84 6572080 wewn 35.

 

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Werbkowice z siedzibą w Werbkowicach ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, Telefon 84 657 20 80, Faks 84 657 20 91, e-mail ug@werbkowice.pl;

  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych - Pan Krzysztof Gołaszewski, za pośrednictwem adresu e-mail: krzysztof.golaszewski@togatus.pl ;

  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.

  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

  5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.

  6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  8. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

  10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

  11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

  12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

  13. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

  14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

  15. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

 

IX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymagaaby Wykonawca ustanowił na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania niniejszej Umowy.

 

Załączniki:

1) Formularz ofertowy- zał nr 1.

2) Opis przedmiotu zamówienia

3) Kosztorys ofertowy i zestawienie cenowe wyposażenia

4)projekt umowy

 

 

 

WÓJT

 

Agnieszka Skubis -Rafalska

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Kielardodano do BIP dnia 10-09-2019 13:45:40