Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE W ROKU 2020

Data ogłoszenia
2020-08-26
Termin składania ofert
2020-09-07 15:30
Treść

Gminny Ośrodek                                                                    Werbkowice, dnia 26.08.2020 r.

Pomocy Społecznej

w Werbkowicach

 

PS.4313.1.2020

 

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w art. 4 pkt 8 (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843)

na:

DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE W ROKU 2020

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach zaprasza do składania ofert na realizację zadania pod nazwą: „DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE 

W ROKU 2020”.

 

I. Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach - w imieniu którego działa: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Werbkowicach

 

Adres: ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice

 

NIP: 919-13-83-961

REGON: 006059388

TEL. (84) 6572133

 

godziny pracy:730-1530

 

e-mail:gopswerbkowice@op.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówieniach

Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach gminy Werbkowice w 2020 r. 

Wykonanie zadania obejmuje: przygotowanie, dostawę i wydawanie w naczyniach jednorazowych gorących posiłków. Posiłki muszą być urozmaicone każdy posiłek będzie składał się: 

1) 2 x w tygodniu zupa - jedna porcja w ilości min 300 ml. + wkładka mięsna (mięso wołowe, 

wieprzowe, drobiowe) – 80 g + świeże pieczywo + świeży owoc;

2) 2 x w tygodniu danie mięsne - mięso min. 80 g, ziemniaki min 200 g, surówka 60 g;

3) 1x w tygodniu danie jarskie - 400 g. Gorący posiłek musi  odpowiadać normom odżywczym 

obowiązującym w tzw. Punktach  zbiorowego  żywienia tj. posiłki powinny  być  przygotowywane zgodnie z zasadami  racjonalnego żywienia  sporządzane  z pełnowartościowych, świeżych 

artykułów spożywczych, posiadających  aktualne terminy  ważności. Wykonawca  będzie 

przygotowywał  posiłki zgodnie z zasadami  określonymi  w ustawie o bezpieczeństwie  żywności  

i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności  rozporządzeniem Ministra Zdrowia  z dnia 26 lipca 2016 r.  w sprawie grup środków  spożywczych  przeznaczonych do  sprzedaży  dzieciom i młodzieży  w jednostkach systemu oświaty  oraz  wymagań, jakie muszą spełniać  środki spożywcze  stosowane  w ramach  żywienia zbiorowego  dzieci i młodzieży

w tych jednostkach oraz normami żywienia i zaleceniami Instytutu  Żywności  i Żywienia. 

Szacunkowa liczba posiłków  wynosi 43 posiłków dziennie w dni nauki szkolnej. Zamawiający

zastrzega sobie  możliwość zmiany  ilości dziennej  zamawianych posiłków (zmniejszenie lub zwiększenie) w zależności  od bieżących potrzeb  zgłaszanych przez Dyrektorów szkół. Informacja  ze szkół będzie przekazywana  telefonicznie Wykonawcy. Jadłospis  układany będzie  przez 

Wykonawcę  na okres 10 dni  żywieniowych  i dostarczany  do dyrektorów szkół  z wyprzedzeniem 2 dniowym. Wykonawca zapewni na własny koszt  dowóz ciepłych posiłków do szkół 

w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną - transport posiłków w atestowanych termosach ok. jak poniżej:

 

    • Publiczna Szkoła Podstawowa w Gozdowie   -  1 posiłków,

    • Publiczna Szkoła Podstawowa w Hostynnem Kolonii - 15 posiłków,

    • Publiczna Szkoła Podstawowa  w Honiatyczach - 3 posiłki,

    • Publiczna Szkoła Podstawowa  w Malicach      - 8  posiłków

    • Szkoła Podstawowa w Sahryniu                        - 14 posiłków   

    • Polskie Stowarzyszenie  z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło

 w Werbkowicach Ośrodek Rehabilitacyjno  Edukacyjno – Wychowawczy w

                Alojzowie  - 2 posiłki.  

       

III. Termin realizacji zamówieniach

Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 14.08.2020r. do 31.12.2020r. z wyłączeniem przerw w nauce w szkole.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Ofertę stanowi wypełniony formularz będący załącznikiem Nr 1 do zapytania ofertowego.

4. Wykonawca złoży referencje co najmniej z 2 szkół/placówek, w których dostarczał posiłki dla dzieci/ uczniów z okresu 2 lat poprzedzających złożoną ofertę.

5. Wykonawca dołączy decyzję  zatwierdzającą  fakt, że posiada  samochód  odpowiadający 

warunkom  sanitarnym do transportu posiłków  wydaną  przez Stację  Sanitarno – Epidemiologiczną.

6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający prowadzenie działalności o charakterze zgodnie z przedmiotem zamówienia.

7. Ofertę należy składać w kopertach. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana i opisana

w następujący sposób:

       

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach

 Oferta na

DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE W ROKU 2020

 

8. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do unieważnienia  niniejszego postępowania  przed jego

rozstrzygnięciem, bez żadnych  negatywnych  konsekwencji z tego tytułu. 

 

V. Miejsce oraz termin składania oferty

1. Ofertę należy składać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Werbkowicach

ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice pok. nr 1 do dnia 7 września 2020r.  do godz.  15:30

(decyduje data wpływu oferty do GOPS).

Oferty złożone po tym terminie zostaną  zwrócone bez otwierania.

2. Kontakt z osobą prowadzącą zamówienie Marzena Zgliniecka tel. (84) 6572133.

3. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną (załącznik nr 1).

 

VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający  stosować będzie jedno kryterium: „cena”. 

Niezwłocznie  po wyborze  najkorzystniejszej oferty Zamawiający  zawiadomi wyłonionego 

Wykonawcę, z którym  zawarta  zostanie  umowa.  

 

 

 

VII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w z siedzibą w Werbkowicach ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, Telefon 84 6572133, 

      e-mail:gopswerbkowice@op.pl

    • inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Gołaszewski tel. 501-346 -042

e-mail: krzysztof.golaszewski@togatus.pl

    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak PS.4313.1.2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania;

    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);

    • dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy

a następnie przez4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);

    • obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

    • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

    • posiada Pani/Pan:

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa

w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    • nie przysługuje Pani/Panu:

    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

                                                                                                                 

 

 

       Kierownik GOPS

 

                                                                                                                   Zofia Pietruk

W załączeniu:

1. Druk formularz oferty – załącznik nr 1

 

Gminny Ośrodek Werbkowice, dnia 26.08.2020 r.

Pomocy Społecznej

w Werbkowicach

 

PS.4313.1.2020

 

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w art. 4 pkt 8 (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843)

na:

DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE W ROKU 2020

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach zaprasza do składania ofert na realizację zadania pod nazwą: „DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE
W ROKU 2020”.

 

I. Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach - w imieniu którego działa: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Werbkowicach

 

Adres: ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice

 

NIP: 919-13-83-961

REGON: 006059388

TEL. (84) 6572133

 

godziny pracy:730-1530

 

e-mail:gopswerbkowice@op.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówieniach

Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach gminy Werbkowice w 2020 r.
Wykonanie zadania obejmuje: przygotowanie, dostawę i wydawanie w naczyniach jednorazowych gorących posiłków. Posiłki muszą być urozmaicone każdy posiłek będzie składał się:

1) 2 x w tygodniu zupa - jedna porcja w ilości min 300 ml. + wkładka mięsna (mięso wołowe,
wieprzowe, drobiowe) –
80 g + świeże pieczywo + świeży owoc;

2) 2 x w tygodniu danie mięsne - mięso min. 80 g, ziemniaki min 200 g, surówka 60 g;
3) 1x w tygodniu danie jarskie - 400 g. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym
obowiązującym w tzw. Punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia sporządzane z pełnowartościowych, świeżych
artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca będzie
przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności
i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży

w tych jednostkach oraz normami żywienia i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
Szacunkowa liczba
posiłków wynosi 43 posiłków dziennie w dni nauki szkolnej. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dziennej zamawianych posiłków (zmniejszenie lub zwiększenie) w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez Dyrektorów szkół. Informacja ze szkół będzie przekazywana telefonicznie Wykonawcy. Jadłospis układany będzie przez
Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2 dniowym. Wykonawca zapewni
na własny koszt dowóz ciepłych posiłków do szkół
w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną - transport posiłków w atestowanych termosach
ok. jak poniżej:

 

  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Gozdowie - 1 posiłków,

  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Hostynnem Kolonii - 15 posiłków,

  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Honiatyczach - 3 posiłki,

  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Malicach - 8 posiłków

  • Szkoła Podstawowa w Sahryniu - 14 posiłków

  • Polskie Stowarzyszenie z Niepełnosprawnością IntelektualnąKoło
    w Werbkowicach Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno – Wychowawczy w

Alojzowie - 2 posiłki.

 

III. Termin realizacji zamówieniach

Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 14.08.2020r. do 31.12.2020r. z wyłączeniem przerw w nauce w szkole.


IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Ofertę stanowi wypełniony formularz będący załącznikiem Nr 1 do zapytania ofertowego.

4. Wykonawca złoży referencje co najmniej z 2 szkół/placówek, w których dostarczał posiłki dla dzieci/ uczniów z okresu 2 lat poprzedzających złożoną ofertę.

5. Wykonawca dołączy decyzję zatwierdzającą fakt, że posiada samochód odpowiadający
warunkom sanitarnym do transportu posiłków wydaną przez Stację Sanitarno – Epidemiologiczną.

6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający prowadzenie działalności o charakterze zgodnie z przedmiotem zamówienia.

7. Ofertę należy składać w kopertach. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana i opisana
w następujący sposób:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Werbkowicach

Oferta na

DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W GMINIE WERBKOWICE W ROKU 2020

 

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania przed jego
rozstrzygnięciem, bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu.

 

V. Miejsce oraz termin składania oferty

1. Ofertę należy składać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Werbkowicach
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice pok. nr 1 do dnia 7 września 2020r. do godz. 15:30
(decyduje data wpływu oferty do GOPS).

Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

2. Kontakt z osobą prowadzącą zamówienie Marzena Zgliniecka tel. (84) 6572133.

3. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną (załącznik nr 1).

 

VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie jedno kryterium: „cena”.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wyłonionego
Wykonawcę, z którym zawarta zostanie umowa.

 

 

 

VII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    w
    z siedzibą w Werbkowicach ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, Telefon 84 6572133,

    e-mail:gopswerbkowice@op.pl

  • inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Gołaszewski tel. 501-346 -042
    e-mail: krzysztof.golaszewski@togatus.pl

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak
    PS.4313.1.2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);

  • dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
    a następnie przez4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);

  • obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
    w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

Kierownik GOPS

 

Zofia Pietruk

W załączeniu:

1. Druk formularz oferty – załącznik nr 1

 

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zofia Pietrukdodano do BIP dnia 26-08-2020 13:21:49