Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zamawiający, Gmina Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice zaprasza, w ramach rozeznania rynku, do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej w m. Werbkowice.
Znak
RIP.7011.3.2022.KBR
Data utworzenia
2022-03-24
Obowiązujący
2022-03-24 - 2022-03-29
Opis

Werbkowice, dnia 24.03.2022 r.

 

RIP.7011.3.2022.KBR

 

Do potencjalnych

Wykonawców

 

 

Zamawiający, Gmina Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice zaprasza, w ramach rozeznania rynku, do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej w m. Werbkowice.

1. Przedmiot rozeznania:

Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej dotyczącej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej w m. Werbkowice o łącznej ugości 0,71 km obejmujących Zadania:

a) Zadanie 1: Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej o długości 0,44 km, umożliwiającego skanalizowanie działek o nr ewid.: 1185/8, 1185/7, 1185/6, 1185/5, 1185/4, 1185/3, 1185/2, 476/2, 476/4, 476/3, 476/6, 476,7, 476/8 i 476,9 obręb: Werbkowice;

b) Zadanie 2: Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w Werbkowicach o długości 0,02 km, pod ul. Jana Pawła II na wysokości działki o nr ewid. 772/7 (zamawiający dopuszcza zmianę powyższej działki na działkę sąsiednią po uzyskaniu zgody Zamawiającego);

c) Zadanie 3: Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej o długości 0,25 km wraz z przepompownią umożliwiającego skanalizowanie działek o nr ewid.: 854/6, 854/13, 854/12, 854/8, 854/7, 854/11.

2. W ramach dokumentacji projektowej Wykonawca:

  1. pozyskanie niezbędnych map;

  2. uzyska w imieniu Zamawiającego wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów prawa, aby uzyskać pozwolenie na budowę lub dokonania zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu oraz rozpoczęcia robót budowlanych;

  3. uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę opatrzone klauzulą ostateczności lub dokona zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu organu architektoniczno budowlanego;

  4. opracuje Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wszystkich branż;

  5. opracuje kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy;

  6. opracuje przedmiar robót.

3. Planowany termin realizacji zamówienia

- Zadanie nr 1 - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

- Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

- Zadanie nr 3 - 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4. Udzielenie zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zadania, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5. Miejsce i termin składania ofert cenowych

Uzupełniony Formularz oferty cenowej należy złożyć w Urzędzie Gminy Werbkowice, ul. Zamojska 1, 22‑550 Werbkowice w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 1 lub przesłać podpisany i zeskanowany formularz na adres e-mail: katarzynabanaszek@werbkowice.pl Termin składania ofert cenowych upływa dnia 29 marca 2022 r. do godz. 14.00.

6. Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu ustawy wg z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Z 2021 r. Poz. 1129). Ma ono na celu jedynie rozeznanie cenowe rynku wśród wykonawców mogących zrealizować powyższe zamówienie oraz uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznych.

 

7. Klauzula informacyjna RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA W GMINIE W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GMINA WERBKOWICE, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy Werbkowice dalej zwanym „Administratorem”.

2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych:

Imię i nazwisko: Grzegorz Szajerka

E-mail: grzegorz.szajerka@togatus.pl

Nr tel. 600 960 587

Administrator informuje, iż:

3. Państwa dane osobowe są przetwarzane, w szczególności w celu: realizacji zadań nałożonych przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2018.994 t.j. z dnia 2018.05.24 z późn. zm.), m.in. W celu zaspokajania zbiorowych potrzeb wspólnoty.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:

1) art. 6 ust. 1 lit. c lub e RODO1 w zw. z:

a) ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2018.994 t.j. z dnia 2018.05.24 z późn. zm.),

b) ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j. z dnia 2018.11.05 z późn. zm.).

2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych,

3) art. 6 ust 1 lit. b RODO.

5. Informacja o odbiorcach danych osobowych:

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do:

1) podmiotów upoważnionych do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;

2) podmiotów, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające)

6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

1) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa, natomiast

2) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia.

8. Informujemy, iż mają Państwo prawo do:

1) dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

2) przenoszenia danych,

3) wniesienia skargi do organu nadzorczego,

4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych ze względu na Państwa szczególną sytuację;

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu administratorowi danych;

6) uzyskania wyczerpującej informacji dotyczącej:

a) występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby,

b) celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;

c) stanu, od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze;

d) ewentualnym źródle pozyskania danych;

e) udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest:

a) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

b) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Państwa zgody lub ma na celu zawarcie umowy.

10. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

7. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie Państwa zgody – mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

1 RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

Załącznik: Formularz oferty cenowej w ramach rozeznania rynku

Zatwierdzam

/-/ z up. Wójta

Elżbieta Waleczek

ZASTĘPCA WÓJTA

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Banaszek-Romańska Katarzyna
Dodano do BIP dnia: 2022-03-24 11:49:59