Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Dostawa i montaż 168 szt. zestawów solarnych w zakresie zadania pod nazwą: „Odnawialne źródła energii wgminie Werbkowice”.

Data ogłoszenia
2017-02-04
Termin składania ofert
2017-03-30 10:00
Treść

Polska-Werbkowice: Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

2017/S 025-043633

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Werbkowice
ul. Zamojska 1
Werbkowice
22-550
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Nowak
Tel.: +48 846572005
E-mail: annanowak@werbkowice.pl
Faks: +48 846572091
Kod NUTS: PL312

Adresy internetowe:

Główny adres: https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa i montaż 168 szt. zestawów solarnych w zakresie zadania pod nazwą: „Odnawialne źródła energii w gminie Werbkowice”.

Numer referencyjny: RIP.271.1.2017.AN
II.1.2)Główny kod CPV
09331100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1.Dostawa i montaż 168 szt. zestawów kolektorów słonecznych płaskich- przeszklonych służących do przygotowania ciepłej wody użytkowej montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych z terenu gminy Werbkowice z czego:

a) 1 szt. zestawu składającego się z 4 kolektorów słonecznych płaskich płytowych;

b) 26 szt. zestawów składających się z 3 kolektorów słonecznych płaskich płytowych;

c) 141 szt. zestawów składających się z 2 kolektorów słonecznych płaskich płytowych.

2.Wykonanie i uruchomienie serwisu internetowego www (ICT, TIK) strony internetowej pełniącej funkcje edukacyjne, promocyjne oraz umożliwiające świadczenie usługi on-line.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45300000
72413000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL312
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Teren Gminy Werbkowice.

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Dostawa i montaż 168 szt. zestawów kolektorów słonecznych płaskich- przeszklonych służących do przygotowania ciepłej wody użytkowej montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych z terenu gminy Werbkowice z czego:

a) 1 szt. zestawu składającego się z 4 kolektorów słonecznych płaskich płytowych;

b) 26 szt. zestawów składających się z 3 kolektorów słonecznych płaskich płytowych;

c) 141 szt. zestawów składających się z 2 kolektorów słonecznych płaskich płytowych.

2.Wykonanie i uruchomienie serwisu internetowego www (ICT, TIK) strony internetowej pełniącej funkcje edukacyjne, promocyjne oraz umożliwiające świadczenie usługi on- line.

Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy:

— uruchomienie wykonanych instalacji kolektorów słonecznych;

— wykonanie niezbędnych prób i odbiorów;

— przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych kolektorów słonecznych wraz z dostarczeniem dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji;

— Zamontowanie przepływomierza umożliwiającego bieżący odczyt i monitoring w oparciu o bezpośredni odczyt z wyświetlacza i przesył danych modemem umożliwiający efektywne zarządzanie produkcją i wykorzystaniem ciepłej wody w sposób umożliwiający ograniczenie wykorzystania zewnętrznych źródeł energii do podgrzania c.w.u;

— zapewnienie serwisu gwarancyjnego obejmującego swoim zakresem wymianę płynu solarnego jako nośnika ciepła w okresach i na warunkach zgodnych z wytycznymi producenta instalacji solarnej- w odstępach czasowych nie większych niż dwa lata;

— Wykonanie 5 instalacji z przepływomierzami umożliwiającymi bezpośredni odczyt i monitoring na wyświetlaczu oraz odbiór danych przez stronę internetową, umożliwiające efektywne zarządzanie produkcją i wykorzystaniem ciepłej wody w sposób pozwalający na ograniczenie wykorzystania zewnętrznych źródeł energii do podgrzania c.w.u

z czego:

a) 4 instalacje w miejscach z dostępem do internetu poprzez sieć LAN (RJ45),

zestaw urządzeń umożliwiających przesył danych z przepływomierza przez internet na stronę www, okablowanie (min. 50m każda instalacja) umożliwiające podłączenie ww. zestawów do istniejącej sieci LAN,

lub

zestaw urządzeń z dostępem do internetu umożliwiających przesył danych z przepływomierza przez internet na stronę www w ujęciu nie mniejszym niż rok.

b) 1 instalacja w miejscu bez dostępu do internetu.

zestaw urządzeń z dostępem do internetu umożliwiających przesył danych z przepływomierza przez internet na stronę www w ujęciu nie mniejszym niż rok.

— ustanowienie Kierownika robót branży instalacyjnej;

— zapewnienie minimum 1 osoby w danej grupie montażowej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie przy montażu instalacji solarnej, przy czym grupa ta w tej samej jednostce czasowej nie może wykonywać instalacji na kilku obiektach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przykładowa dokumentacja projektowa dla każdego rodzaju projektowanej instalacji solarnej oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie utworzenia strony internetowej opisanych w Tom III SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji serwisu / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie kierownika budowy branży instalacyjnej / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/06/2017
Koniec: 30/10/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLU.0401.00-06-0052/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie określa warunku.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000 PLN.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

1) Wykonawcy:

Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej – 2 dostawami wraz z montażem zestawów kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej przy wykorzystaniu kolektorów słonecznych na minimum 50-ciu budynkach – dla jednej dostawy lub dwoma dostawami o łącznej wartości min. 500 000 PLN.

2) osób:

Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.

Osoba wymagana do pełnienia funkcji – Kierownik robót instalacyjnych– wymagana jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i cieplnych oraz doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma zadaniami związanymi z montażem kolektorów słonecznych o łącznej wartości min. 500 000 PLN.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Szczegółowe warunki umowy zawarto w projekcie umowy- Tom II SIWZ dostępnym wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie Zamawiającego.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 16/03/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 16/03/2017
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

 

Urząd Gminy Werbkowice

ul. Zamojska 1

22-550 Werbkowice.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Na stronie internetowej Zamawiającego wraz z ogłoszeniem została zamieszczona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z formularzem oferty oraz formularzami załączników do oferty. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy winne być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści, opisu kolumn i wierszy.

2. Wykonawca wraz jednolitym dokumentem JEDZ o którym mowa w pkt.9.2 SIWZ składa oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:

a) nie podlega wykluczeniu;

b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp.

4. Zamawiający zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp.

5.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt.9.7.1 i w pkt.9.7.2 SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.7. pkt.2 składa:

1) Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę albo miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13,14 i 21 ustawy;

2) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:

a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami, lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt.1,5 i 6 ustawy Pzp.

7.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

8.W celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenie w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto.

9.Z uwagi na konstrukcję formularza niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wskazał termin związania z ofertą 2 miesiące. Wymagany przez Zamawiającego termin to 60 dni zgodnie z art. 85 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp

10.Wykonawca, możne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676 Warszawa
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zadanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskie lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

3 Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt..1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

4. Jeżeli zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

5. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.

6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

7. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego, wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 roku – Prawo pocztowe (Dz.U z 2012 r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urzad Zamówień Publicznych – Departament Odwołań
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

30/01/2017
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Nowak dodano do BIP dnia 04-02-2017 12:44:41