Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w okresie od 1.09.2020 r. do 31.12.2020 r.

Data ogłoszenia
2020-06-28
Termin składania ofert
2020-07-20 10:00
Treść

Ogłoszenie nr 555515-N-2020 z dnia 2020-06-28 r.

 

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy: USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w okresie od 1.09.2020 r. do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 55150500000000, ul. ul. Zamojska 1 , 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 657 20 80, e-mail ug@werbkowice.pl, faks 84 657 20 91. Adres strony internetowej (URL): https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA Nie

I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: za pomocą operatora pocztowego Adres: ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w okresie od 1.09.2020 r. do 31.12.2020 r. Numer referencyjny: RIP.271.6.2020.KBR

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 2 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Werbkowice z obszaru 29 sołectw z podziałem na dwie części oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. 5.1 Część 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II. Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów (niezależnie od ich ilości) gromadzonych w systemie pojemnikowo-kontenerowym. Mieszkańcy tej zabudowy wspólnie korzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach 1100 l, odpady selektywne gromadzone w pojemnikach 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty, brązowy. Ilość pojemników: na odpady zmieszane – 20 szt. 1100 l, na odpady selektywne - 20 szt., 3 szt. kontenery KP-7 oznaczonych kolorem niebieskim na papier, 1 kontener Kp-7 na odpady remontowo-budowlane, 1 kontener Kp- 7 na odpady zmieszane. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Wymagana częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – minimum raz na dwa tygodnie i na każde zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji przy użyciu myjki pojemników 1100L i kontenerów Kp-7 przeznaczonych na odpady po każdorazowym opróżnieniu w okresie od kwietnia do sierpnia a w pozostałych miesiącach na zgłoszenie telefoniczne. Do mycia i dezynfekcji należy wykorzystywać środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych : niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140) oraz opakowań wielomateriałowych (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących : papier i tektura, opakowania z papieru i tektury ( kod 200101,150101), odpadów szkła opakowaniowego ( kod 200102,150107), odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach: 200135*, 200136, odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji , odpadów remontowo-budowlanych o kodzie 170101, odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 170102 gruz ceglany, 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170180-usunięte tynki, tapety, okleiny, 170201- drewno, 170202 -szkło, 170203 - tworzywa sztuczne. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest także do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w workach oznaczonych literą „C” z miejsca zbierania zorganizowanego przez gminę, pochodzących od osób zakażonych i narażonych na bezpośrednie zakażenie koranawirusem SARS-CoV-2 – na zgłoszenie telefoniczne, nie rzadziej niż co 7 dni. W ramach tego obowiązku zobowiązany jest do zorganizowania odpowiedniego transportu, bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zapewnienie dezynfekcji środków transportu odpadów transportujących odpady od osób z grupy „C”. Ilość gospodarstw domowych - ok. 330. Szacunkowa ilość odpadów wynosi: odpadów zmieszanych – 26 Mg; odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji –20 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 2 Mg 5.2 Część 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielolokalowej w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice tj. : Adelina, Alojzów, Dobromierzyce, Gozdów, Hostynne wieś, HostynneKolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Podhorce, Peresołowice, Sahryń, Sahryń-Kolonia, Strzyżowiec, Terebiniec, Terebiń, Turkowice, Werbkowice (z wyłączeniem zadania opisanego jako cześć 1), Wilków, Wronowice, Zagajnik, WilkówKolonia, Terebiń-Kolonia, Terebiń Zady, na której obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zakresie: - odbierania od właścicieli nieruchomości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości w każdej ilości pojemników oraz worków zawierających odpady selektywnie zebrane z rodzaju: szkło, tworzywa sztuczne, papier i tektura, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady biodegradowalne ze szczególnym uwzględnianiem bioodpadów, popiołu z palenisk domowych w terminach określonych w harmonogramie . - odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z pojemników 1100l odpowiednio oznakowanych kolorami przeznaczonych na tworzywa sztuczne i metale, szkło, papier oraz bioodpady z terenów zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej jako wspomagające system zbiórki odpadów (zgodnie z wykazem załączonym do SIWZ) z częstotliwością – na zgłoszenie telefonicznie. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 110 l, 120 l, 240 l i 1100 l oraz dopuszczalne jest wystawienie przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w worku koloru czarnego a Wykonawca zobowiązany jest je odebrać. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie tej zabudowy odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację przedstawia TOM III SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia, zmiany lokalizacji pojemników przedstawionych w TOMIE III. Ilość pojemników na selektywną zbiórkę 1100 l – 58 szt. Odpady komunalne odbierane selektywnie to: papier, metale i tworzywa sztuczne wraz z opakowaniami wielomateriałowymi, szkło, bioodpady, popiół z gospodarstw domowych. Ilość gospodarstw domowych – ok. 2235. Na terenie wspólnoty w m. Turkowice odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100l na odpady zmieszane w ilości – 9 szt, odpady selektywne w pojemnikach 1100 l – 6 szt. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – co najmniej raz w miesiącu. Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy (wzór harmonogramu stanowi załącznik do projektu umowy – TOM II SIWZ). Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów segregowanych gromadzonych w workach – raz w miesiącu według harmonogramu, częstotliwość odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach 1100l wspomagających system na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc wrzesień 2020 r. wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 sierpnia 2020 r. Ponadto co miesiąc wykonawca przekaże 20 kpl. worków w kolorach określonych niżej Zamawiającemu. Pierwsze przekazanie worków Zamawiającemu ma nastąpić w dniu podpisania umowy. Worki dostarczone przez wykonawcę mają odpowiadać następującej kolorystyce worków: worek niebieski z napisem „PAPIER” worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” worek zielony z napisem „SZKŁO” worek brązowy z napisem „BIO” (odpady biodegradowalne). Worek szary z napisem „ Popiół” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych (niezależnie od ich ilości) : niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach a także w workach koloru czarnego, odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych ( kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140 ) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101) odpadów szkła (kod 200102,150107), odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 200135*, 200136, odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108-odpady kuchenne ulegające biodegradacji , odpadów popiołu o kodzie ex 200199 – popioły z gospodarstw domowych Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest także do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w workach oznaczonych literą „C” z miejsca zbierania zorganizowanego przez gminę, pochodzących od osób zakażonych i narażonych na bezpośrednie zakażenie koranawirusem SARS-CoV-2 – na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, nie rzadziej niż co 7 dni. W ramach tego obowiązku zobowiązany jest do zorganizowania odpowiedniego transportu, bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zapewnienie dezynfekcji środków transportu odpadów transportujących odpady od osób z grupy „C”. Ilość gospodarstw domowych - ok. 2250. Szacunkowa ilość odebranych odpadów z nieruchomości w okresie od 1.09.2020 do 31.12.2020 r. : odpadów niesegregowanych (zmieszanych) – 245 Mg; odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 70 Mg; Ponadto Wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Hostynnem i Sahryniu z rodzaju: odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200301 (zużyte meble, ramy okienne), odpady remontowo-budowlane o kodzie 170101 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 170102 gruz ceglany, 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170180-usunięte tynki, tapety, okleiny, 170201- drewno, 170202 -szkło, 170203 - tworzywa sztuczne odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych ( kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140 ) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101) odpadów szkła opakowaniowego ( kod 200102,150107) Odbiór odpadów na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowe ilości odpadów przewidywanych do odbioru z PSZOK wynoszą: odpadów wielkogabarytowych – 3 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 3 Mg; odpadów selektywnych (papieru, tworzyw sztucznych, szkła) - 2Mg. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości lub przekroczenia ilości odpadów.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 90511000-2 90512000-9 90513100-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Data rozpoczęcia 2020-09-01 Data zakończenia 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1454 ). (wymóg dotyczy zarówno części 1 i części 2) Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków:

Wykonawcy: a) dla Wykonawców składających ofertę na część 1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 200 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów. b) dla Wykonawców składających ofertę na część 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 500 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów. Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na cześć 1 i część 2 muszą spełnić warunki o których mowa w pkt. a) i b).

Sprzętu dla Wykonawców składających ofertę na część 1 lub na część 2 lub na część 1 i 2: Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem i urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm. ] w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże że dysponuje: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; b) dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych; c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; d) posiadania bazy magazynowo-transportowej usytuowanej na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo–transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; Teren bazy magazynowo- transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające odprowadzenie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy- Prawo wodne. Baza magazynowo–transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy magazynowo–transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej. Na terenie bazy magazynowo-transportowej muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem; urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1)

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty : a) wykaz usług potwierdzających, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał usługę przez okres 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów. (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.5) b) wykaz sprzętu wyposażonego w urządzenia techniczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz wskazanie posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.6) c) kserokopię wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9 b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U z 2017 r poz. 1289). poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: Nie

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7)

INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) -

III.6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp.. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Treści oświadczenia została zamieszczona w rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ- ( formularz 3.3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1) dla przystępujących na cześć 1 zadania ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł; 2) dla przystępujących na cześć 2 zadania ustala się wadium w wysokości 8 000,00 zł; W przypadku składania oferty na część 1 i część 2 wadium należy wyliczyć jako suma wadium poszczególnych części. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 z :dopiskiem „Wadium - Przetarg nieograniczony na .„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów część …..... (wpisać odpowiednio)”. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed opływem terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 zd. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: Nie

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie dotyczy

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: nie dotyczy

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria 1) cena - znaczenie 70,00

2) częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego znaczenie- 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego ani partnerstwa innowacyjnego

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego nie dotyczy

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego nie dotyczy

IV.4) Licytacja elektroniczna nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy : a) w przypadku zmiany przepisów obowiązujących stawek podatku VAT: b) w przypadku zmiany ceny przyjęcia odpadów zmieszanych w instalacji komunalnej w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy – cena jednostkowa odbioru odpadów zostanie zmieniona o kwotę wynikającą z różnicy ceny. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o kwotę wyliczoną jako iloczyn średniej miesięcznej ilości odpadów podanych przez Zamawiającego w SIWZ, różnicy ceny z RIPOK-u z dnia złożenia oferty i obowiązującej w dniu sporządzenia aneksu do umowy oraz liczby miesięcy pozostałych do realizacji umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym:

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2020-07-20, godzina: 10:00

IV.6.3) Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II. Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów (niezależnie od ich ilości) gromadzonych w systemie pojemników kontenerowych. Mieszkańcy tej zabudowy wspólnie korzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach 1100 l, odpady selektywne gromadzone w pojemnikach 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty, brązowy. Ilość pojemników: na odpady zmieszane – 20 szt. 1100 l, na odpady selektywne - 20 szt. 1100 l 3 szt. kontenery KP-7 oznaczonych kolorem niebieskim na papier, 1 kontener Kp-7 na odpady remontowo-budowlane, 1 kontener Kp- 7 na odpady zmieszane. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Wymagana częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – minimum raz na dwa tygodnie i na każde zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji przy użyciu myjki pojemników 1100L i kontenerów Kp-7 przeznaczonych na odpady po każdorazowym opróżnieniu w okresie od kwietnia do sierpnia a w pozostałych miesiącach na zgłoszenie telefoniczne. Do mycia i dezynfekcji należy wykorzystywać środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych : niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140) oraz opakowań wielomateriałowych (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących : papier i tektura, opakowania z papieru i tektury ( kod 200101,150101), odpadów szkła opakowaniowego ( kod 200102, 150107), odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach: 200135*, 200136, odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji , odpadów remontowo-budowlanych o kodzie 170101, odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 170102 gruz ceglany, 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170180-usunięte tynki, tapety, okleiny, 170201- drewno, 170202 -szkło, 170203 - tworzywa sztuczne. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest także do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w workach oznaczonych literą „C” z miejsca zbierania zorganizowanego przez gminę, pochodzących od osób zakażonych i narażonych na bezpośrednie zakażenie koranawirusem SARS-CoV-2 – na zgłoszenie telefoniczne, nie rzadziej niż co 7 dni. W ramach tego obowiązku zobowiązany jest do zorganizowania odpowiedniego transportu, bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zapewnienie dezynfekcji środków transportu odpadów transportujących odpady od osób z grupy „C”. Ilość gospodarstw domowych - ok. 330. Szacunkowa ilość odpadów wynosi: odpadów zmieszanych – 26 Mg; odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji –20 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 2 Mg 2)

Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7 3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 2020-09-01 data zakończenia: 2020-12-31

5) Kryteria oceny ofert: Kryterium:cena, znaczenie - 70,00

Kryterium: częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, znaczenie - 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielolokalowej w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielolokalowej w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice tj. : Adelina, Alojzów, Dobromierzyce, Gozdów, Hostynne wieś, Hostynne-Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Podhorce, Peresołowice, Sahryń, Sahryń-Kolonia, Strzyżowiec, Terebiniec, Terebiń, Turkowice, Werbkowice (z wyłączeniem zadania opisanego jako cześć 1), Wilków, Wronowice, Zagajnik, Wilków-Kolonia, Terebiń-Kolonia, Terebiń Zady, na której obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zakresie: - odbierania od właścicieli nieruchomości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości w każdej ilości pojemników oraz worków zawierających odpady selektywnie zebrane z rodzaju: szkło, tworzywa sztuczne, papier i tektura, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady biodegradowalne ze szczególnym uwzględnianiem bioodpadów, popiołu z palenisk domowych w terminach określonych w harmonogramie . - odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z pojemników 1100l odpowiednio oznakowanych kolorami przeznaczonych na tworzywa sztuczne i metale, szkło, papier oraz bioodpady z terenów zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej jako wspomagające system zbiórki odpadów (zgodnie z wykazem załączonym do SIWZ) z częstotliwością – na zgłoszenie telefonicznie. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 110 l, 120 l, 240 l i 1100 l oraz dopuszczalne jest wystawienie przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w worku koloru czarnego a Wykonawca zobowiązany jest je odebrać. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie tej zabudowy odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację przedstawia TOM III SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia, zmiany lokalizacji pojemników przedstawionych w TOMIE III. Ilość pojemników na selektywną zbiórkę 1100 l – 58 szt. Odpady komunalne odbierane selektywnie to: papier, metale i tworzywa sztuczne wraz z opakowaniami wielomateriałowymi, szkło, bioodpady, popiół z gospodarstw domowych. Ilość gospodarstw domowych – ok. 2235. Na terenie wspólnoty w m. Turkowice odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100l na odpady zmieszane w ilości – 9 szt, odpady selektywne w pojemnikach 1100 l – 6 szt. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – co najmniej raz w miesiącu. Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy (wzór harmonogramu stanowi załącznik do projektu umowy – TOM II SIWZ). Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów segregowanych gromadzonych w workach – raz w miesiącu według harmonogramu, częstotliwość odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach 1100l wspomagających system na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc wrzesień 2020 r. wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 sierpnia 2020 r. Ponadto co miesiąc wykonawca przekaże 20 kpl. worków w kolorach określonych niżej Zamawiającemu. Pierwsze przekazanie worków Zamawiającemu ma nastąpić w dniu podpisania umowy. Worki dostarczone przez wykonawcę mają odpowiadać następującej kolorystyce worków: worek niebieski z napisem „PAPIER” worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” worek zielony z napisem „SZKŁO” worek brązowy z napisem „BIO” (odpady biodegradowalne). Worek szary z napisem „ Popiół” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych (niezależnie od ich ilości) : niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach a także w workach koloru czarnego, odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych ( kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140 ) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101) odpadów szkła (kod 200102,150107), odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 200135*, 200136, odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108-odpady kuchenne ulegające biodegradacji , odpadów popiołu o kodzie ex 200199 – popioły z gospodarstw domowych Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest także do odbioru odpadów komunalnych zgromadzonych w workach oznaczonych literą „C” z miejsca zbierania zorganizowanego przez gminę, pochodzących od osób zakażonych i narażonych na bezpośrednie zakażenie koranawirusem SARS-CoV-2 – na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, nie rzadziej niż co 7 dni. W ramach tego obowiązku zobowiązany jest do zorganizowania odpowiedniego transportu, bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zapewnienie dezynfekcji środków transportu odpadów transportujących odpady od osób z grupy „C”. Ilość gospodarstw domowych - ok. 2250. Szacunkowa ilość odebranych odpadów z nieruchomości w okresie od 1.09.2020 do 31.12.2020 r. : odpadów niesegregowanych (zmieszanych) – 245 Mg; odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 70 Mg; Ponadto Wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Hostynnem i Sahryniu z rodzaju: odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200301 (zużyte meble, ramy okienne), odpady remontowo-budowlane o kodzie 170101 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 170102 gruz ceglany, 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170180- usunięte tynki, tapety, okleiny, 170201- drewno, 170202 -szkło, 170203 - tworzywa sztuczne odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych ( kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140 ) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101) odpadów szkła opakowaniowego ( kod 200102,150107) Odbiór odpadów na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowe ilości odpadów przewidywanych do odbioru z PSZOK wynoszą: odpadów wielkogabarytowych – 3 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 3 Mg; odpadów selektywnych (papieru, tworzyw sztucznych, szkła) - 2Mg. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości lub przekroczenia ilości odpadów.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2020-09-01 data zakończenia: 2020-12-31

5) Kryteria oceny ofert: Kryterium:cena, znaczenie - 70,00

Kryterium: częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, znaczenie - 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Katarzyna Banaszek-Romańskadodano do BIP dnia 28-06-2020 01:52:53