Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Werbkowice w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

Data ogłoszenia
2020-11-04
Termin składania ofert
2020-12-09 10:00
Treść
04/11/2020    S215

Polska-Werbkowice: Usługi związane z odpadami

2020/S 215-527579

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Werbkowice
Krajowy numer identyfikacyjny: 9191783198
Adres pocztowy: ul. Zamojska 1
Miejscowość: Werbkowice
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Kod pocztowy: 22-550
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Banaszek-Romańska
E-mail: katarzynabanaszek@werbkowice.pl
Tel.: +48 846572005
Faks: +48 846572091
Adresy internetowe:
Główny adres: https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=89
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://przetargi.werbkowice.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Werbkowice w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

Numer referencyjny: RIP.271.10.2020.KBR
II.1.2)Główny kod CPV
90500000 Usługi związane z odpadami
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Werbkowice w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. z obszaru 29 sołectw z podziałem na dwie części oraz z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej w m. Werbkowice, tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Werbkowice

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II. Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów (niezależnie od ich ilości) gromadzonych w systemie pojemnikowo-kontenerowym. Mieszkańcy tej zabudowy wspólnie korzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach 1 100 l, odpady selektywne papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło gromadzone będą w pojemnikach 1 100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty, brązowy.

Ilość pojemników:

— na odpady zmieszane – 20 szt. 1 100 l,

— na odpady selektywne – 20 szt. 1 100 l, 3 szt. kontenery Kp-7 oznaczone kolorem niebieskim na papier, 1 kontener Kp-7 na odpady remontowo-budowlane, 1 kontener Kp-7 na odpady zmieszane.

Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych:

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – raz na dwa tygodnie, z tym, że w miesiącach od kwietnia do października raz na tydzień;

b) bioodpady stanowiące odpady komunalne – raz na dwa tygodnie, z tym, że od kwietnia do października raz na tydzień;

c) odpady zebrane selektywnie z rodzaju papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, szkło – raz na dwa tygodnie.

Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych:

— niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01,

— odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140) oraz opakowań wielomateriałowych (kod 15 01 05),

— odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101),

— odpadów szkła opakowaniowego (kod 200102, 150107),

— odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 200135*, 200136,

— odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,

— odpadów remontowo-budowlanych o kodzie 170101 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 170102 gruz ceglany, 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106, 170180 – usunięte tynki, tapety, okleiny, 170201 – drewno, 170202 – szkło, 170203 – tworzywa sztuczne.

Ilość gospodarstw domowych – ok. 330.

Szacunkowa ilość planowanych do odbioru odpadów wynosi:

— odpadów zmieszanych – 72 Mg,

— odpadów selektywnie zebranych frakcji papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło – 22 Mg,

— bioodpadów – 50 Mg,

— odpadów remontowo-budowlanych – 10 Mg.

Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do minimum jednokrotnego zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 września 2021 r. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I półroczu 2021 r. minimum 1-krotnej edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 330 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy, wg zasady 1 gospodarstwo – 1 ulotka. Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od 1.1.2020 do 31.12.2020.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Edukacja ekologiczna – przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 330 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i ich dystrybucji wśród mieszkańców gminy / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Zbiórka i odebranie odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2021
Koniec: 31/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 29 sołectwach terenu gminy Werbkowice oraz odbiór odpadów z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Werbkowice

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 29 sołectwach terenu gminy Werbkowice, na której obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz odbiór odpadów z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne.

Częstotliwość odbioru odpadów z nieruchomości:

a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – raz w miesiącu, z tym, że w miesiącach od kwietnia do października raz na dwa tygodnie;

b) bioodpady stanowiące odpady komunalne – raz w miesiącu, z tym, że od kwietnia od października raz na dwa tygodnie;

c) odpady zebrane selektywnie z rodzaju papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło – 1 raz w miesiącu.

Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy (wzór harmonogramu stanowi załącznik do projektu umowy – tom II SIWZ). Częstotliwość odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach 1 100 l wspomagających system na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc styczeń 2021 r. Wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 grudnia 2020 r. Ponadto co miesiąc Wykonawca przekaże 20 kpl. worków w określonych niżej kolorach. Pierwsze przekazanie worków Zamawiającemu ma nastąpić w dniu podpisania umowy.

Worki dostarczone przez Wykonawcę mają odpowiadać następującej kolorystyce worków:

— worek niebieski z napisem „Papier”,

— worek żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,

— worek zielony z napisem „Szkło”,

— worek brązowy z napisem „Bio” (bioodpady).

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie podanych poniżej rodzajów odpadów komunalnych (niezależnie od ich ilości):

— niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach, a także w workach koloru czarnego,

— odpadów tworzyw sztucznych obejmujących tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod 200139, 150102), metale i opakowania z metali (kod 150104, 200140) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05),

— odpadów papieru obejmujących: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (kod 200101, 150101),

— odpadów szkła (kod 200102, 150107),

— odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 200135*, 200136,

— odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów o kodzie 200201 wraz z odpadami o kodzie 200108 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,

— odpadów popiołu o kodzie ex 200199 – popioły z gospodarstw domowych.

Szacunkowa ilość planowanych do odbioru odpadów z nieruchomości w okresie od 1.1.2021 do 31.12.2021:

— odpadów niesegregowanych (zmieszanych) – 740 Mg,

— odpadów selektywnie zebranych: papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło wszystkich frakcji – 200 Mg,

— bioodpadów – 50 Mg.

Ponadto Wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów z punktów selektywnej zbiórki odpadów w Hostynnem i w Sahryniu.

Szacunkowa ilość odpadów przewidywanych do odbioru z PSZOK w 2021 r. wynosi:

— odpadów wielkogabarytowych – 15 Mg,

— odpadów remontowo- budowlanych – 10 Mg.

Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I półroczu 2021 r. minimum 1-krotnej edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 2 250 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy. Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do minimum jednokrotnego zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Edukacja ekologiczna – przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 330 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i ich dystrybucji wśród mieszkańców gminy / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Zbiórka i odebranie odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać:

a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020.1439) (wymóg dotyczy zarówno części 1 i części 2).

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej:

— Wykonawcy:

a) dla Wykonawców składających ofertę na część 1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 200 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów;

b) dla Wykonawców składających ofertę na część 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 500 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów.

Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na część 1 i część 2 muszą spełnić warunki, o których mowa w pkt a i b,

— sprzętu: dla Wykonawców składających ofertę na część 1 lub na część 2 lub na część 1 i 2 Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:

a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

b) dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;

c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;

d) posiada bazę magazynowo-transportową usytuowaną na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające odprowadzenie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami, w tym ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310). Baza magazynowo-transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Na terenie bazy magazynowo-transportowej muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem; urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Istotne dla stron postanowienia umowy są zawarte w tomie II SIWZ: Istotne dla stron postanowienia umowy – projekt umowy.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/12/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 09/12/2020
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

W siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna Urzędu Gminy Werbkowice. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza do szyfrowania ofert. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

Wrzesień – październik 2021

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Werbkowice z siedzibą w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, tel. +48 846572080, faks +48 846572091, e-mail: ug@werbkowice.pl

b) kontakt z inspektorem ochrony danych: rodo@werbkowice.pl

c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak RIP.271.10.2020.KBR, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego – przeprowadzenie i archiwizacja postępowania;

d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” – Wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów; dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

e) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

f) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

g) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +22 4587801
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +22 4587801
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Środki ochrony przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

4. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;

2) określenia warunków udziału w postępowaniu;

3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

4) odrzucenia oferty odwołującego;

5) opisu przedmiotu zamówienia;

6) wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

7. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

8. Wykonawca lub uczestnik konkursu może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.

9. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy Prawo zamówień publicznych.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd zamówień Publicznych – Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +22 4587801
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/10/2020
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Katarzyna Banaszek-Romańskadodano do BIP dnia 04-11-2020 11:04:50