Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Dowóz dzieci do ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WERBKOWICACH I POZOSTAŁYCH SZKÓŁ na terenie Gminy Werbkowice.

Data ogłoszenia
2021-09-10
Termin składania ofert
2021-09-17 14:30
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dowóz dzieci do ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WERBKOWICACH I

POZOSTAŁYCH SZKÓŁ na terenie Gminy Werbkowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846572080

1.5.8.) Numer faksu: 846572091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: werbkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -

jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WERBKOWICACH I

POZOSTAŁYCH SZKÓŁ na terenie Gminy Werbkowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0322d92e-1258-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177762/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

 

 

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10 19:37

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008489/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Werbkowice do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

przetargi.werbkowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi.werbkowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz

przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem

wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w

ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,

pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci

elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,

.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod

rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem

zaufanym lub podpisem osobistym. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie

elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: przetargi.werbkowice.pl. 6.

Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

7. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z bieżącymi instrukcjami dostawcy kanału

komunikacji (Platformy). Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych

znajduje się na Platformie zakupowej, w zakładce „Pomoc”.

8. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie

rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania

z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej przetargi.werbkowice.pl

oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;

podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło. Proces rejestracji

Wykonawcy jest w pełni automatyczny, przy pierwszym logowaniu należy podać dane firmy w Sekcji

„Strefa Wykonawcy”, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.

9. Instrukcja Użytkownika – korzystania z Platformy znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.

 

 

10. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.

11. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę,

dostępną pod adresem: przetargi.werbkowice.pl

12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za

pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany

specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie.

Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,

będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego

Wykonawcy, przy pomocy modułu komunikacyjnego. Po złożeniu oferty komunikacja jest możliwa

poprzez zakładkę „Twoje oferty”, w której znajduje się aktywny przycisk „Wyślij wiadomość”. Po

kliknięciu przycisku otwiera się okno do wpisania wiadomości oraz dodania załącznika. Po wpisaniu

treści wiadomości i dodaniu ewentualnego załącznika (należy pamiętać o wybraniu opcji „Dodaj” przy

załączanym pliku) należy kliknąć przycisk „Wyślij”. W tym momencie wiadomość zostaje wysłana do

Zamawiającego. Wiadomości, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego, także są widoczne w

zakładce „Twoje oferty”. W celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość Zamawiającego, należy kliknąć

przycisk „Udziel odpowiedzi” następnie uzupełnić pole tekstowe, dodać ewentualny załącznik i kliknąć

„Wyślij”.

13. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości

bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec

awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem II SWZ postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.20.2021.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu

wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

 

 

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu do Zespołu Szkolno -

Przedszkolnego w Werbkowicach w ilości 136 osób, z czego: do Szkoły Podstawowej – 125

osób; do Przedszkola Samorządowego „Bajka” – 11 osób (w tym 3 pięciolatków).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu do Publicznej Szkoły

Podstawowej w Hostynnem Kolonii – 12 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

 

 

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu do Szkoły Podstawowej w

Sahryniu – 39 osób w tym (5 pięciolatków).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

 

 

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu do Publicznej Szkoły

Podstawowej w Malicach – 39 osób (w tym 4 pięciolatków).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

 

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu do Publicznej Szkoły

Podstawowej w Honiatyczach – 18 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Werbkowicach wraz z

zapewnieniem opieki podczas transportu (ryczałt) - 5 osób, z czego: do Szkoły Podstawowej – 4

osoby; do Przedszkola Samorządowego „Bajka” – 1 osoba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

 

 

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na

zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego

warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika

to z odrębnych przepisów

◦ Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu

drogowego osób o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie

drogowym (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 2140 z póź. zm),

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:

 

 

a) posiada odpowiednią liczbę autobusów, których suma miejsc siedzących w tych autobusach

odpowiada liczbie osób objętych przewozem tj. dla zadania Nr 1 – min. 136 miejsca siedzące,

dla zadania oznaczonego Nr 2 – min. 12 miejsc siedzących, dla zadania oznaczonego Nr 3 –

min. 39 miejsc siedzących, dla zadania oznaczonego Nr 4 – min. 39 miejsca siedzące, dla

zadania oznaczonego Nr 5 – min. 18, dla zadania oznaczonego nr 6 - 5 miejsc siedzących wraz

z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

b) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności

odpowiedzialne za świadczenie usługi - kierowca autobusu- będą posiadały wymagane

przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przewozu osób;

3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub

doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na

zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są

wymagane.

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub

korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden

Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie

wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu.

5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –

dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada

wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w

szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne

przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację

zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

wykaz pojazdów, wykaz osób, kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków

udziału w postępowaniu: oświadczenie o grupie kapitałowej, odpis z KRS lub CEiDG

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Nie

 

 

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorami umów załączonymi do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 14:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma przetargi.werbkowice.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sydorukdodano do BIP dnia 10-09-2021 20:00:50