Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice

Data ogłoszenia
2021-09-24
Termin składania ofert
2021-10-08 12:00
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84-657-20-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: werbkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca7976f-1d05-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191330/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24 10:38
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
przetargi.werbkowice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: przetargi.werbkowice.pl. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę,
dostępną pod adresem: przetargi.werbkowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem
z Platformy:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. ZGODNIE Z
• podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatu używanego przez Wykonawcę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdziałem II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.21.2021.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 1272, ulica Przemysłowa
w m. Werbkowice. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej (ul.
Przemysłowej) w m. Werbkowice na odcinku dł. 0,444 km. Początek remontu w km 0+016 (na
granicy pasa drogowego drogi krajowej 74) – koniec remontu w km 0+460 (na granicy działek
1272 i 305/3) Zakres robót obejmuje:
• ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE (roboty pomiarowe przy liniowych robotach-0,444 km,
przełożenie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem części nowej ławy
betonowej-20 m, przełożenie nawierzchni chodników, zjazdów i parkinów z kostki brukowej
betonowej, na podsypce piaskowej na połączeniach z lokalnym uzupełnieniem podbudowy);
• ROBOTY ODWODNIENIOWE (regulacja pionowa studzienek sanitarnych betonem C-16/20 –
1 szt., regulacja pionowa studzienek i zasów wodociągowych, betonem C16/20-2 szt.,
regulacja pionowa studzienek i krat kanalizacji deszczowej betonem C-16/20-2 szt.);
• ROBOTY NAWIERZCHNIOWE (wyrównanie) wzmocnienie istniejącej nawierzchni
i uzupełnienie istniejących ubytków z mieszanki 0/31.5 kruszywa niezwiązanego
zagęszczanego mechanicznie - 88 m3, uzupełnienie głębszych ubytków nawierzchni
bitumicznej, betonem asfaltowym, bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem,
ręcznym rozłożeniem mieszanki oraz mechanicznym zagęszczeniem-26 ton, frezowanie –
235 m2 i mechaniczne oczyszczenie nawierzchni pod warstwy bitumiczne-3972 m2,
wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z betonu asfaltowego AC16W - 576 m2 ,
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR3-4 – 576
m2), wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR3-4 –
2691,3m2;
• ROBOTY WYKOŃCZENIOWE (profilowanie pobocza i skarp, w celu zabezpieczenia
maksymalnego odpływu wód opadowych wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu przy
krawędzi jezdni -224 m2 ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
• Cena (C) – waga kryterium 60%;
• Termin gwarancji i rękojmi– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.
Planuje się wykonywanie remontów cząstkowych w dwóch technologiach:
a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego AC11S poprzez
uzupełnienie ubytków bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem, ręcznym
rozłożeniem mieszanki wraz z zagęszczeniem.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje
określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg,
w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje
zastosować cenę jednostkową do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn
rzeczywistego wykonania robót (ilość wbudowanych ton) i zaoferowanej ceny jednostkowej
1 tony betonu.
Przyjmuje się szacunkowo wbudowanie łącznie 130 ton betonu asfaltowego AC11S.
Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót,
po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
b) Remont cząstkowy obejmujący w etapie:
▪ oczyszczenie nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem
▪ uzupełnienie istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz
wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2,
Strona 5 z 24
Nr postępowania: RIP.271.21.2021.MK
▪ wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-
2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe
i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych
odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe.
Zamawiający planuje zastosować ceny jednostkowe do rozliczeń z wybranym Wykonawcą,
jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych
pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem, ilość ton uzupełnienia istniejących (bez
wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem
asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2, ilość m2 wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni
z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm)
i zaoferowanych cen jednostkowych.
Przyjmuje się szacunkowo wykonanie łącznie:
• 5 000 m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze
skropieniem;
• 255 ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie
oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2;
• 3 000 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu
KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
• Cena (C) – waga kryterium 60%;
• Termin gwarancji i rękojmi– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy zobowiązani są oświadczenie o wspólne ubieganie się - zgodnie z załacznikiem nr 5 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy określają zapisy we wzorach umów, załączone do postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platrorma przetragi.werbkowice.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy jedynie części I.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Knyszdodano do BIP dnia 24-09-2021 11:21:20