Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice

Data ogłoszenia
2021-10-12
Termin składania ofert
2021-10-28 12:00
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84-657-20-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: werbkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e650e7-2b54-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229898/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12 14:34
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008489/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
przetargi.werbkowice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach
danych.Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
pod adresem: przetargi.werbkowice.pl. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje
Wykonawcy przekazują poprzez Platformę,
dostępną pod adresem: przetargi.werbkowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem
z Platformy:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
• podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.24.2021.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg: wewnętrznej (ul. Przemysłowej) w m. Werbkowice oraz
gminnej Nr 111321L w m. Kotorów.
Szczegółowy zakres robót dot. remontu drogi wewnętrznej (ul. Przemysłowej) w m. Werbkowice
na odcinku dł. 0,444 km. Początek remontu w km 0+016 (na granicy pasa drogowego drogi
krajowej 74) – koniec remontu w km 0+460 (na granicy działek 1272 i 305/3) Zakres robót
obejmuje:
• ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE (roboty pomiarowe przy liniowych robotach-0,444 km,
przełożenie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem części nowej ławy
betonowej-20 m, przełożenie nawierzchni chodników, zjazdów i parkinów z kostki brukowej
betonowej, na podsypce piaskowej na połączeniach z lokalnym uzupełnieniem podbudowy);
• ROBOTY ODWODNIENIOWE (regulacja pionowa studzienek sanitarnych betonem C-16/20 –
1 szt., regulacja pionowa studzienek i zasów wodociągowych, betonem C16/20-2 szt.,
regulacja pionowa studzienek i krat kanalizacji deszczowej betonem C-16/20-2 szt.);
• ROBOTY NAWIERZCHNIOWE (wyrównanie) wzmocnienie istniejącej nawierzchni
i uzupełnienie istniejących ubytków z mieszanki 0/31.5 kruszywa niezwiązanego
zagęszczanego mechanicznie - 88 m3, uzupełnienie głębszych ubytków nawierzchni
bitumicznej, betonem asfaltowym, bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem,
ręcznym rozłożeniem mieszanki oraz mechanicznym zagęszczeniem-26 ton, frezowanie –
235 m2 i mechaniczne oczyszczenie nawierzchni pod warstwy bitumiczne-3972 m2,
wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z betonu asfaltowego AC16W - 576 m2 ,
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR3-4 – 576
m2), wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR3-4 –
2691,3m2;
• ROBOTY WYKOŃCZENIOWE (profilowanie pobocza i skarp, w celu zabezpieczenia
maksymalnego odpływu wód opadowych wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu przy
krawędzi jezdni -224 m2 ).
Szczegółowy zakres robót dot. R emont u drogi gminnej Nr 111321L w m. Kotorów na
odcinku od km 0+002,75 do km 0+265,00.
• ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE (roboty pomiarowe przy liniowych robotach – 0,263 km,
usunięcie warstwy ziemi – 263 m2, cięcie piłą nawierzchni bitumicznych);
• ROBOTY NAWIERZCHNIOWE (remont remont wyeksploatowanych krawędzi jezdni oraz
konstrukcji zjazdów poprzez wykonanie wzmocnienia z mieszanki kruszywa związanego
hydraulicznie cementem C3/4 – 411 m2, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni – 2406 m2,
remont nawierzchni, warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z betonu asfaltowego AC11W –
1203 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr,. 4 cm – 1174 m2);
• ROBOTY WYKOŃCZENIOWE (profilowanie pobocza i skarp z uzupełniającym korytowaniem
pod ulepszenie poboczy szer. 0,75 cm mieszanką kruszywa 0/31,5 – 322 m2;
• URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU (słupki do znaków z rur stalowych – 4 szt.,
pionowe znaki drogowe – 7 szt., bariery ochronne stalowe jednostronne typu SP04/05 (N2
W5) – 32 m)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii
energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
• Cena (C) – waga kryterium 60%;
• Termin gwarancji i rękojmi– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planuje się wykonywanie remontów cząstkowych w dwóch technologiach:
a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego AC11S poprzez
uzupełnienie ubytków bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem, ręcznym
rozłożeniem mieszanki wraz z zagęszczeniem.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje
określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg,
w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje
zastosować cenę jednostkową do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn
rzeczywistego wykonania robót (ilość wbudowanych ton) i zaoferowanej ceny jednostkowej
1 tony betonu.
Przyjmuje się szacunkowo wbudowanie łącznie 130 ton betonu asfaltowego AC11S.
Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót,
po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
b) Remont cząstkowy obejmujący w etapie:
▪ oczyszczenie nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem
▪ uzupełnienie istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz
wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2,
▪ wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-
2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe
i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych
odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe.
Zamawiający planuje zastosować ceny jednostkowe do rozliczeń z wybranym Wykonawcą,
jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych
pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem, ilość ton uzupełnienia istniejących (bez
wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem
asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2, ilość m2 wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni
z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm)
i zaoferowanych cen jednostkowych.
Przyjmuje się szacunkowo wykonanie łącznie:
• 5 000 m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze
skropieniem;
• 255 ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie
oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2;
• 3 000 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu
KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
• Cena (C) – waga kryterium 60%;
• Termin gwarancji i rękojmi– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00229898/01 z dnia 2021-10-12
2021-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Wykonawcy zobowiązani są oświadczenie o wspólne ubieganie się - zgodnie z załącznikiem nr 5
do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy określają zapisy we wzorach umów, załączone do postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma przetargi.werbkowice.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sydorukdodano do BIP dnia 12-10-2021 15:10:40