Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Werbkowice

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2022 R. DO 31 GRUDNIA 2022 R

Data ogłoszenia
2021-10-22
Termin składania ofert
2021-11-18 10:00
Treść
  •  

Polska-Werbkowice: Usługi związane z odpadami

2021/S 206-537697

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Werbkowice
Krajowy numer identyfikacyjny: 9191783198
Adres pocztowy: ul. Zamojska 1
Miejscowość: Werbkowice
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Kod pocztowy: 22-550
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Sydoruk
E-mail: annasydoruk@werbkowice.pl
Tel.: +48 846572080
Adresy internetowe:
Główny adres: https://www.werbkowice.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://przetargi.werbkowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://przetargi.werbkowice.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2022 R. DO 31 GRUDNIA 2022 R

 

Numer referencyjny: RIP.271.26.2021.MK
II.1.2)Główny kod CPV
90500000 Usługi związane z odpadami
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Werbkowice w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31grudnia 2022 r. z obszaru 29 sołectw oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnychzlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne, z podziałem na dwie części.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 1: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II.

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90512000 Usługi transportu odpadów
90513000 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Werbkowice

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na tereniezabudowy wielolokalowej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik i Wspólnoty Jana Pawła II.Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów (niezależnie od ich ilości)gromadzonych w systemie pojemnikowo-kontenerowym. Mieszkańcy tej zabudowy wspólniekorzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach 1100l, odpady selektywne szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, bioodpady,szkło gromadzone będą w pojemnikach 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty,brązowy, papier w kontenerach Kp-7 kolor niebieski. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 2: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 29 sołectwach terenu gminy Werbkowice oraz odbiór odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90512000 Usługi transportu odpadów
90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511000 Usługi wywozu odpadów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Werbkowice

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomościzamieszkałych w 29 sołectwach terenu gminy Werbkowice tj. Adelina, Alojzów, Dobromierzyce,Gozdów, Hostynne wieś, Hostynne-Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne,Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Podhorce, Peresołowice, Sahryń, Sahryń-Kolonia, Strzyżowiec,Terebiniec, Terebiń, Turkowice, Werbkowice (z wyłączeniem zadania opisanego jako część 1),Wilków, Wronowice, Zagajnik, Wilków-Kolonia, Terebiń-Kolonia, Terebiń Zady, na którejobowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz odbioruodpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowościSahryń i Hostynne. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi odbierania izagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, naktórych zamieszkują mieszkańcy. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający wymaga wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9bi 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U .2020.1439). (wymóg dotyczy części 1 i 2)

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

 

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) dla częś ci 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciąguostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy,polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 200 ton w tym okresie,potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów;b) dla częś c i 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciąguostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy,15polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 500 ton w tym okresie,potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów.Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na część 1 i część 2 muszą spełnić warunki o których mowaw pkt. a) i b).c) dla częś ci 1 lub na częś c i 2 lub na część 1 i 2:- Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem iurządzeniami technicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm.) w celu realizacji zamówieniawraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.-Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże że dysponuje:(a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;(b) dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;(c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;(d) bazą magazynowo-transportowej usytuowaną na terenie gminy Werbkowice lub w odległościnie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.- Teren bazy magazynowo–transportowej musi być zabezpieczony w sposóbuniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.- Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisjązanieczyszczeń do gruntu.- Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi byćzabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniemczynników atmosferycznych;- Teren bazy magazynowo- transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemyzapewniające odprowadzenie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących zterenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami, w tym ustawy z dnia 20 lipca2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310).- Baza magazynowo–transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone doparkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilościzatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupyodpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku,gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.- Na terenie bazy magazynowo–transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącejkonserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynnościte nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazymagazynowo – transportowej.- Na terenie bazy magazynowo-transportowej muszą znajdować się urządzenia doselektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem; urządzenia należyutrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

Na potwierdzenie spełnienia wymaganych kryteriów wykonawca musi złożyć odpowiednie podmiotowe środki dowodowe wymienione w SWZ.

 

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Warunki realizacji umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/02/2022
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

 

siedziba zamawiającego

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego - Platformy. W przypadku awarii tegosystemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanieczynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawieustawy;Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przedupływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przedupływem tego terminu. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacjiogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia nastronie internetowej.Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określonyw pkt 1). Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd zamówień Publicznych – Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18/10/2021
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Knyszdodano do BIP dnia 22-10-2021 11:25:19