Zmiana treści SIWZ
powrót do listy przetargówZałącznik
Werbkowice, dnia 9.03.2017 r.
GMINA WERBKOWICE
ul. Zamojska 1
22-550 Werbkowice
RIP.271.1.2017.AN
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn:”Odnawialne źródła energii w gminie Werbkowice”- dostawa i montaż 168 szt. zestawów solarnych”. .
ZMIANA
TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (t.j Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn.zm.) Zamawiający dokonuje zmiany zmiany treści SIWZ w następujący sposób:
1)W TOMIE I- pkt.5 SIWZ -opis przedmiotu zamówienia o treści:
„Zapewnienie serwisu gwarancyjnego obejmującego swoim zakresem wymianę płynu solarnego jako nośnik ciepła w okresach i na warunkach zgodnych z wytycznymi producenta instalacji solarnej – w odstępach czasowych nie większych niż dwa lata”
zastępuje się wymogiem o treści:
- Wykonawca w okresie 5 lat od daty odbioru końcowego wszystkich zestawów, na własny koszt i własnym staraniem zapewni przegląd i serwis zamontowanych zestawów kolektorów słonecznych zgodnie z zaleceniami producenta, określonymi w dokumentach gwarancyjnych lub innych dokumentach, jak również zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego:
a) w 2020r. w miesiącach V-VII Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji tzn:
-stanu kolektorów;
-ciśnieniu w instalacji;
-regulacji przepływów;
-regulacji automatyki sterującej
-badaniu właściwości płynu solarnego (tj. odporności na zamarzanie, właściwości absorpcji oraz oddawania ciepła);
-zasobnika solarnego;
-oraz wszystkich innych elementów instalacji solarnej.
b) w 2023r. w miesiącach V-VII Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji opisanej w pkt. a) z wyłączeniem badania właściwości płynu solarnego, a dodatkowo wykona wymianę płynu solarnego i anody tytanowej na każdej instalacji.
2)W TOMIE I- pkt.5 SIWZ zapis o treści: ustanowienie Kierownika robót branży instalacyjnej zamienia się zapisem:
Zamawiający nie wymaga ustanowienia Kierownika robót branży sanitarnej.
3) Warunek udziału w postępowaniu opisany w TOMIE I SIWZ - pkt.7.2.3) lit. b) skreśla się w całości.
4) Skreśla się zapis zawarty w TOMIE I SIWZ- pkt.9.7.1) lit. d SIWZ.
5) Zamawiający zmienia treść pkt. 14.13 w TOMIE I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który otrzymuje brzmienie:
Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym oryginale. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą firmy i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
GMINA WERBKOWICE
ul. Zamojska 1
22-550 Werbkowice
oraz opisane:
OFERTA na wykonanie zadania pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Werbkowice”.
Nie otwierać przez dniem: 30 marca 2017 r.
6) W punkcie 15.2 TOM I SIWZ po zdaniu pierwszym dodaje się zapis: Stawka podatku VAT dla robót montażowych wynosi 8%, dla utworzenia strony internetowej 23%.
7) Punkt 17.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Termin składania ofert upływa dnia 30 marca 2017 r. o godz. 10.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
8) Punkt 17.7 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania serwisu.
9) Punkt 17.8 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1)kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) nazwy firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3)ceny, terminu wykonania serwisu, wg danych zawartych w ofertach.
10) Punkt 19.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena- 60 % = 60 pkt
Czas reakcji serwisu 40 % = 40 pkt.
11) Punkt 19.1.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Kryterium „ czas reakcji serwisu- S”
Czas reakcji serwisu oznacza czas, w którym Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wad/usterek od momentu przyjęcia zgłoszenia – znaczenie 40 %- 40 pkt.
Zamawiający wyznacza następująca punktację za kryterium czasu reakcji serwisu- „S”
- powyżej 7 dni – 0 pkt.;
- od 5 dni - 7 dni – 5 pkt;
- od 3 dni – do 4 dni- 20 pkt;
- 2 dni i poniżej – 40 pkt.
11) Skreśla się zapis Punktu 19.1.3 SIWZ.
12) Punkt 19.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta Wykonawcy, która spełni wszystkie postawione w niniejszej SIWZ warunki oraz uzyska łącznie największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P= C+S
gdzie:
C- liczba punktów przyznana w ofercie ocenianej w kryterium „cena”
S- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas reakcji serwisu ”
13) Skreśla się zapis punktu 20.2 SIWZ.
14) W załączniku nr 1 do SIWZ (druk oferty) skreśla się zapis punktu 5 oraz punkt 1 uwag.
15) Zmienia się zapis § 1 ust.3 lit. h) TOMU II który otrzymuje brzmienie:
Wykonawca w okresie 5 lat od daty odbioru końcowego wszystkich zestawów, na własny koszt i własnym staraniem zapewni przegląd i serwis zamontowanych zestawów kolektorów słonecznych zgodnie z zaleceniami producenta, określonymi w dokumentach gwarancyjnych lub innych dokumentach, jak również zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego:
w roku 2020 w miesiącach maj-lipiec Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji tzn:
-stanu kolektorów
-ciśnieniu w instalacji;
-regulacji przepływów;
-regulacji automatyki sterującej;
-badaniu właściwości płynu solarnego (tj. odporności na zamarzanie, właściwości absorpcji oraz oddawania ciepła);
-zasobnika solarnego;
-oraz wszystkich innych elementów instalacji solarnej.
w roku 2023 w miesiącach maj-lipiec Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji tzn:
- stanu kolektorów;
-ciśnieniu w instalacji;
-regulacji przepływów;
-regulacji automatyki sterującej;
-zasobnika solarnego;
-oraz wszystkich innych elementów instalacji solarnej.
-oraz dokona wymiany płynu solarnego i anody tytanowej na każdej instalacji.
16) Zmienia się zapis §1 ust.8 TOMU II który otrzymuje brzmienie:
Wykonawca wszystkie czynności dostaw i montażu urządzeń będzie wykonywał za pomocą grupy montażowej z której przynajmniej jedna osoba posiada doświadczenie i kwalifikacje do montażu instalacji solarnej. Wymagane kwalifikacje osoby odpowiedzialnej za montaż urządzeń to np: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia u producenta instalacji solarnej lub dokument potwierdzający kwalifikacje do montażu instalacji solarnych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.
17) Zmienia się zapis § 5 ust.4 lit. a) TOMU II który otrzymuje brzmienie:
Ustanowienie osoby do czynności montażowych posiadającej doświadczenie przy montażu instalacji solarnej i posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia u producenta instalacji solarnej lub dokument potwierdzający kwalifikacje do montażu instalacji solarnych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.
18) W § 6 TOMU II skreśla się zapis ust. 4; ust. 5; ust. 6 i ust. 7.
19) Zmienia się zapis § 12 ust. 10 TOMU II który otrzymuje brzmienie:
Wykonawca w okresie 5 lat od daty odbioru końcowego wszystkich zestawów, na własny koszt i własnym staraniem zapewni przegląd i serwis zamontowanych zestawów kolektorów słonecznych zgodnie z zaleceniami producenta, określonymi w dokumentach gwarancyjnych lub innych dokumentach, jak również zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego:
a) w roku 2020 w miesiącach maj-lipiec Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji tzn:
-stanu kolektorów
-ciśnieniu w instalacji;
-regulacji przepływów;
-regulacji automatyki sterującej;
-badaniu właściwości płynu solarnego(tj. odporności na zamarzanie, właściwości absorpcji oraz oddawania ciepła);
- zasobnika solarnego;
- oraz wszystkich innych elementów instalacji solarnej.
b) w roku 2023 w miesiącach maj-lipiec Wykonawca przeprowadzi przegląd i serwis polegający na sprawdzeniu całości instalacji tzn:
-stanu kolektorów;
-ciśnieniu w instalacji;
-regulacji przepływów;
-regulacji automatyki sterującej;
-zasobnika solarnego;
-oraz wszystkich innych elementów instalacji solarnej.
-oraz dokona wymiany płynu solarnego i anody tytanowej na każdej instalacji.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 38 ust.4a ustawy Pzp zmiana ta prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu i została przekazana Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Wójt Gminy
Lech Bojko
dodano do BIP dnia 09-03-2017 14:08:08